Nu heb ik ongeveer drie maanden een Mastin Español in de opvang die werkelijk óveral bang voor is (als er ineens een vloerkleed ligt die er eerst niet was durft ze er niet overheen te lopen bijvoorbeeld en ze schrikt als ik de prullenbak dicht doe), maar kleine kluifjes vond ze altijd heerlijk. Nu wordt ze dus morgen geadopteerd en ik dacht: ik koop een afscheidscadeautje voor dr! Een gigantische kluif (zie onderstaande foto).
Maar.... Wat doet mevrouw? Ze ruikt er één keer aan (moment dat de foto genomen werd), daarna doet ze twee passen achterwaarts, ruikt nog even in de lucht, en dan draait ze zich ineens om en rent naar de andere kant van de kamer
ondertussen heeft ze al geprobeerd terug te kruipen maar ze kwam niet dichterbij dan één meter afstand voor ze zich weer omdraaide en toch aan de andere kant van de kamer ging liggen haha. Aansteller. Het gaat overigens al een stuk beter met dr, eerst kon ik niet normaal met haar over straat lopen (heb ook al drie blessures door haar opgelopen omdat ze me steeds omver trok als ze schrok), maar nu is ze al bijna niet meer bang voor vrachtwagens en ze is een stuk minder gestrest. Hebben jullie hond ook van dit soort rare gewoontes?
Foto:

Ze wordt geplaatst op een boerderij met koeien, schapen, katten, kippen en twee andere honden: precies waar ze thuishoort