Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Steenmarters kunnen best flinke wonden veroorzaken inderdaad.
Weet je zeker dat hij met jouw kat gevochten heeft en geen ander?
brendalevita schreef:Het schijnt dat marters(steen) idd graag met katten vechten,het schijnt dat die elkaar aantrekken.
Mijn vriendin heeft een Steenmarter in huis en heeft een stuk of 6 katten ,die reageren daar extreem op en komen bijvoorbeeld in erg veel gedeeltes van het huis niet meer.
De man die helpt bij het aanpakken van de steenmarter heeft duidelijk gewaarschuwt,niet de katten s avonds meer buiten te laten,anders kon dat wel eens fataal aflopen.
Ik hoop dat je je poes snel terug vindt,ik denk niet dat je ernaast zit met wat je hebt gezien!

. Let wel op dat bijtwondjes vaak niet met het blote oog te zien zijn en vaak zichtbaar worden als ze gaan ontsteken. Dus ook de komende dagen alert blijven. Mocht je poes opeens sloom worden of zwelling krijgen dat weet je dat je op zoek moet naar een ontstoken wondje en moet je poes aan de antibiotica.
) en die ving ze (net als mollen trouwens) (helaas is zij overleden). Cayenne schreef:brendalevita schreef:Het schijnt dat marters(steen) idd graag met katten vechten,het schijnt dat die elkaar aantrekken.
Mijn vriendin heeft een Steenmarter in huis en heeft een stuk of 6 katten ,die reageren daar extreem op en komen bijvoorbeeld in erg veel gedeeltes van het huis niet meer.
De man die helpt bij het aanpakken van de steenmarter heeft duidelijk gewaarschuwt,niet de katten s avonds meer buiten te laten,anders kon dat wel eens fataal aflopen.
Ik hoop dat je je poes snel terug vindt,ik denk niet dat je ernaast zit met wat je hebt gezien!
Een steenmarter in huis? Je vriendin weet dat het een beschermde diersoort is?