Ze zijn het prima gewend (maar nooit mee eens) dat ze sommige dagen wat later eten krijgen. Blijkbaar was vandaag de druppel voor ze
Maar hoe ga ik dit voorkomen? Moet ik nou serieus een slot op de koelkast gaan maken?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ohjeee....

Een deurstop is wel een idee ja.
Dat zou mijn laatste optie zijn, als ze de rest ook afbreken. rabbeltje schreef:Schoonzus had de stukken op een of andere manier op de koelkast geplakt. Het harde stuk op de zijkant en het zachte stuk op de deur. Het zachte stuk met een overlap, zodat je het op elkaar kan plakken Hoe en wat weet ik niet precies. Kan ze nu ook niet bereiken want ze zijn met vakantie...
zonnebloem18 schreef:Kinderbeveiliging van de Ikea werkt hier heel goed voor.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80108935/
rabbeltje schreef:Schoonzus had de stukken op een of andere manier op de koelkast geplakt. Het harde stuk op de zijkant en het zachte stuk op de deur. Het zachte stuk met een overlap, zodat je het op elkaar kan plakken Hoe en wat weet ik niet precies. Kan ze nu ook niet bereiken want ze zijn met vakantie...

Ben toch wel benieuwd hoe hij dat doet.
_Rianne_ schreef:Hier hebben we alles geprobeerd..
Kinderslotjes zoals hier boven genoemd,
Stoel er voor, 2 stoelen er voor,
SLot op de koelkast ( speciaal koelkast slot)
Vol bierkrat ervoor,
Niks werkt. Katerlief gaat overal dwars doorheen.
Nu zet ik er als ik wegga een tafel voor.. 9 van de 10 keer laat hij het staan, maar soms doet hij de moeite en schuift hij het aan de kant.
Ik lees hier nog even mee, misschien komt er nog een gouden tip om de hoek kijken... anders wens ik je succes!
LynnDenise schreef:Een kater die een slot open krijgt?Ben toch wel benieuwd hoe hij dat doet.
Ik zat ook aan een kinderslot of deurklemmen te denken. Ben blij dat die van mij niet eens een gewone deur open krijgt

Wij hebben toen inderdaad zo'n kinderklem op de koelkast gezet, toen was het klaar. Ik weet natuurlijk niet hoe inventief jouw katten zijn
Die van mij niet zo
_Rianne_ schreef:Hier hebben we alles geprobeerd..
Kinderslotjes zoals hier boven genoemd,
Stoel er voor, 2 stoelen er voor,
SLot op de koelkast ( speciaal koelkast slot)
Vol bierkrat ervoor,
Niks werkt. Katerlief gaat overal dwars doorheen.
Nu zet ik er als ik wegga een tafel voor.. 9 van de 10 keer laat hij het staan, maar soms doet hij de moeite en schuift hij het aan de kant.
Ik lees hier nog even mee, misschien komt er nog een gouden tip om de hoek kijken... anders wens ik je succes!