Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar daar zullen ze ook niet álle veren hebben
vandaar dat ik het hier vraag, als iemand 'speciale' veren heeft, vb van roofvogels, uil, ooievaar, weet ik veel wat, niet veel-voorkomende-veren

Als jij gaat spoorzoeken en je hebt het een en ander gevonden en gefotografeerd, dan wil ik je best helpen met determineren ofzo. Zo lastig is het niet om sporen te vinden; als je een middagje door het bos gaat lopen vind je heel veel.
Maargoed, ik plaats dit topic hier heus niet omdat ik op mijn lui gat achter de computer ga zitten en jullie foto's ga gebruiken, ik ga zelf heel veel op stap gaan en hoop dat ik zelf ook vanalles vind, maar het zou leuk zijn als ik de dingen die ik niet heb gevonden, zou mogen gebruiken van andere mensen ipv ze van het internet van een plaatje te plukken.
vergeet niet dat er in een roofvogelterritorium ook heel veel andere vogels en dieren leven. Ook zangvogeltjes, duiven, enzovoort ruien. En vogels laten niet alleen veren achter; braakballen, ontlasting, prooiresten, kapotte eierschalen en nesten zijn ook sporen

Misschien kan Zwartwitje het ook weten?

)
friends_f_e schreef:Ik heb onlangs 4 veren gevonden. Het waren zwarte met witte bollen op, een polkadot patroon
Als je wil stuur ik er een foto van op, ik wil wel eens weten van welke vogel dat is
Zwartwitje schreef:friends_f_e schreef:Ik heb onlangs 4 veren gevonden. Het waren zwarte met witte bollen op, een polkadot patroon
Als je wil stuur ik er een foto van op, ik wil wel eens weten van welke vogel dat is
Het eerste waar ik aan denk is een Grote Bonte Specht.