Mijn ouders hebben een kat, die is nu ong 1.5 jaar op een week of 6-8 bij ons komen aanlopen, oogje was helemaal kapot, dus die is op een week of 12 operatief verwijdert en ondertussen gecastreerd geweest. kat loopt lekker buiten en binnen, nooit geen probleem geweest met sproeien oid. echter heeft mijn moeder onlangs een kinderwagen gekocht voor een van de kleinkinderen die wekelijks komen (kinderen van men broer, oudste is 2 jaar, nooit miserie gehad met zijn materiaal, jongste is bijna 5 maand, ook met zijn materiaal geen problemen gehad) de kinderwagen staat al zeker anderhalve maand bij ons, en nu van op de een op de andere dag, is katlief er beginnne tegen sproeien. wat kunnen we hier aan doen?
Tieme
Geplaatst: 27-06-12 21:53
in ieder geval de kinderwagen goed schoonmaken zodat z'n geur helemaal weg is. nou gaat die kat elke keer weer over z'n eigen geur heen piezen.
ik denk dat het ding niet uit elkaar kan, heb er eigenlijk geen idee van. mijn moeder smste me met de vraag,haar kennende zal ze het al zeker gereinigd of gewassen hebben.
Tieme
Geplaatst: 27-06-12 23:24
en tegen welk gedeelte heeft hij gepiest? zitting/bekleding kan er vaak wel af om gewassen te worden. groene biotex gebruiken zodat de enzymen afgebroken worden. of een speciaal middel hiervoor. stoomreiniger werkt ook super. is de geur er meteen uit. en de bacterien. geen chloor voor onderstel of zo gebruiken want dat vinden ze juist lekker.
ik geloof dat het tegen de draagmand is dat hij gepiest heeft, maar ben het niet helemal zeker. feit is, het was een propere wagen, had nog geen kat tegen gepiest, en toch is hij ermee begonnen. of we hem nu helemaal reinigen, wss zal hij er dan opnieuw tegen plassen.