Moet niet gekker worden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CharmingS

Moet niet gekker worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:31

Wat ik nu toch weer mee maak :+

Ik zit rustig op de bank, de meiden denk rond de 9 en 10 jaar bellen aan en vragen of ze met onze honden mogen wandelen (bordercollie en goldenretriever, heb nog een chihuahua maar is niet lief voor kinderen). Nou had ik al van mn vader gehoord dat er wel eens meiden kwamen die de honden kwamen uitlaten dus ik dacht geen probleem, wou alleen het adres hebben.

Dus na een uur waren ze nog niet terug, ik op mn fiets gestapt en rond gefietst. Kon ze niet vinden ik dus ben ik naar hun huis gereden en deed de moeder open, dus ik vroeg of mijn honden hier waren.
Zegt de moeder dood leuk 'jou honden, mijn dochter heeft deze honden net gevonden dus zijn ze nu van ons' 8)7 . Heb haar even uitgelegd dat de honden penningen waar onze naam, adres en telefoon nummer op staan en dat ze gechipt zijn. Dus of ze hier ruzie voor de deur wou maken of dat ze mijn honden weer gewoon even mee wou geven. Dat deed ze ook, ik kreeg mn honden zonder hun riem, dus heb haar even vriendelijk gevraagd of ze mijn riemen terug wou geven, maar dat deed ze niet want mijn naam stond er toch niet op!

Ga dus nooit meer mijn honden door onbekenden laten uitlaten.. Pff jeugd van tegenwoordig.

Kan het zelf nog steeds niet geloven _-:(

Was weer een wijze les!

Smee__

Re: Moet niet gekker worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:32

Zo, waar halen ze het lef vandaan zeg! :oo Ik liet vroeger ook elke dag de honden van mensen uit de buurt uit maar ik heb het echt nooit in m'n hoofd gehaald om ze gewoon mee te nemen. Dat zouden m'n ouders ook nooit zomaar goedvinden := Oké ik ontvoerde wel de pony van de buurvrouw naar m'n achtertuin maar dat mocht :))

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:33

Nou ja zeg....
Sommigen :roll:

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:35

Nouja die kinderen oke, is niet netjes maargoed..

Maar die moeder, ik stond echt ff zovan what the F..

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:36

Wow... ik zou echt volledig over de zeik gaan. Niet normaal hee. Rare kids.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:38

Zo hé, dat is niet niks.. wat bezielt die kinderen.. vind het nog knap dat je zo rustig bent gebleven! Ik zou er wel werk van maken dat ze dit hebben gedaan hoor, zou het er niet bij laten zitten.

Tycho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:39

ik was met hun tv het huis uitgelopen als ik jouw was, stond waarschijnlijk toch geen naam op :)

moet niet gekker worden idd
Laatst bijgewerkt door Tycho op 26-06-12 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:40

Ik zou je chihuahua op ze af sturen!! ~~}>

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:41

Hahaha dat was mijn plan B }:)

Edit: heb mijn riemen nog steeds niet terug.. Maar laat mijn vader wel even terug gaan, dan hebben we die riemen zo terug ~~}>
Laatst bijgewerkt door CharmingS op 26-06-12 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:41

Zoo hee, hoe asociaal :S , ga je er wel nog werk van maken of niet ?

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:42

Tsss, echt raar!
Dan schrik je toch wel even zeg!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:42

ben ik blij dat als er hier aanbellen ik altijd zelf mee loop (als ze dus op het goede tijdstip aan bellen) naast dat ik mijn enorm vriendelijke honden, maar sterk en zeer enthousiast nooit mee zou durven geven zou ik geen seconde rust meer hebben als iemand met mijn honden weg is. Als ik werk en mijn ouders verzorgen ze dan heb ik daar geen problemen mee (dat mijn ouders ermee wandelen, vreemden of kinderen is echt iets wat niet gebeurd). Als ik thuis ziek ben en mijn ouders gaan ermee wandelen dan kan ik niet rustig liggen/slapen want stel dat er wat gebeurd.

Geloof dat ik wel een raar mens ben haha

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:43

:oo wow, dat is echt apart...
Ik liet vroeger ook wel eens honden van andere mensen uit, maar nog nooit en dan ook echt nooit over gedacht om zoiets te doen...

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:44

Heb net nog iets in mijn laatste bericht gezet..
heb mijn riemen nog steeds niet terug.. Maar laat mijn vader wel even terug gaan, dan hebben we die riemen zo terug ~~}>

En als dat niet werkt bellen we de politie, bedoel dit is gewoon diefstal!

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:48

wat brutaal :O

als ik jou was zou ik nu alvast bellen , dit komt niet uit een 9 en 10 jarige vandaan, die denken niet zo.

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:50

Zit zou ik dus echt niet pi kken,
Ik zou, zelf naar binnen lopen, honden pakken, riemen pakken, en als die vrouw gaat tegen werken, Zou k der slaan..
Dit kan toch niet????

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:51

Nouja zodra ik mijn riemen straks niet terug krijg ga ik zeker wel even bellen. Heb namelijk speciale corrigerende riemen, omdat mijn honden soms nog wel eens sterk kunnen worden. En die waren niet zo goedkoop. Kijk als het nou een riem van een 10tje was mochten ze die riemen in hun reet steken. Maar ik wil deze toch wel graag terug!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:51

nikkialex schreef:
Zit zou ik dus echt niet pi kken,
Ik zou, zelf naar binnen lopen, honden pakken, riemen pakken, en als die vrouw gaat tegen werken, Zou k der slaan..
Dit kan toch niet????

Slaan is denk ik het slechtste wat je kan doen, maar ik zou ook link worden denk ik -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:52

Meen je niet!

Misschien heeft dat kind wel een hele verzameling aan hondenriemen liggen. :')

Roosje911

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:52

CharmingS schreef:
Nouja zodra ik mijn riemen straks niet terug krijg ga ik zeker wel even bellen. Heb namelijk speciale corrigerende riemen, omdat mijn honden soms nog wel eens sterk kunnen worden. En die waren niet zo goedkoop. Kijk als het nou een riem van een 10tje was mochten ze die riemen in hun reet steken. Maar ik wil deze toch wel graag terug!

idd maar denk na 9 en 10 jaar die volgens de moeder zeiden dat ze losliepen zegt al genoeg dat komt uit mams die geen geld had om der kinderen een hond te geven ( zo denk ik :$)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:53

Bizar! :oo

MarlindeRooz schreef:
Ik zou je chihuahua op ze af sturen!! ~~}>

_O-

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:53

waaat dan breekt je klomp toch als een moeder zo tegen je praat... wat een idioten. er staat geen naam op, godsamme zeg. en die honden worden dus met riem en al gevonden??? ik zou ook niet weten wat ik moest doen als mij zoeits gebeurd, maar reken maar dat ik niet zonder honden vertrek. inderdaad eens verhaal gaan halen bij die dame, is ze nou helemaal :x

slaan lost niks op dames, dan gebruik je geweld zonder dat het nodig is en dat word nog erger afgestraft. haar word tegen het jouwe dat ze van plan was jouw honden te stelen. bewijs het maar eens tegenover de politie

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:56

Ben benieuwd of je nog iets van je riemen gaat horen.

Maar dit kan toch niet, ik sta echt verbaasd wat sommige durven !!!

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:59

Ik ga zeker nog wel horen van mijn riemen, mijn vader is nu al onderweg. Heb zelf moeten werken voor die riemen, dat zijn van die speciale met elastiek er in dat het lastig voor de honden is om te trekken en voor mij makkelijk omdat ik niet veel kracht hoef te zetten. Aangezien ik mijn honden 5 keer per dag uitlaat en 3 honden tegelijk word anders onmogelijk!

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:02

Je geeft je honden toch niet zomaar mee aan voor jou onbekende kids van die leeftijd? Of snap ik het nu niet. Vreemde gang van zaken.