Het zijn er niet zoveel geworden en achteraf zijn de kleurcontrasten niet zo geweldig. Maargoed, toch laat ik jullie de foto's zien!
Felix is een 4 jarige kater die ik al vanaf 7 weken oud heb. Brechtje is 1 jaar en pas sinds 4 maanden in ons gezinnetje gekomen. Brechtje hebben we uit het asiel gehaald, en heeft een verleden als zwerfkat. Ze kwam bij het asiel terecht omdat ze in de winter toen het zo extreem koud was, helemaal alleen buiten liep in de kou. Sinds de 1e dag in ons huisje voelde ze zich al helemaal thuis en kon het vrij goed met Felix vinden. Zo nu en dan hebben ze even meningsverschillen, maar vervolgens liggen ze weer lekker samen en wassen elkaars kop.
Voor Felix is 2012 een jaar vol veranderingen... Sinds Januari 2012 ben ik met mijn vriend gaan samenwonen in een 1 gezinswoning. Felix is 1 maand later in Februari ingetrokken. Sneller dan verwacht kwam eind Maart Brechtje al erbij. Gelukkig heeft mijn mooie mannetje alles goed kunnen verwerken en is dolblij met zijn vriendinnetje en nieuwe huisje met tuin!
Foto's:
1. Felix zit verstopt, heb hem serieus ff moeten zoeken

2. Even lekker rollen, al die losse haren eraf schuren.

3. Brechtje lag eerst op bed te slapen, tot ze in de gaten kreeg dat ik buiten zat. Toen werd ze wel nieuwsgierig.

4. Ochtend gymnastiek

5. Knappe kerel -heart-

6. De Queen is ook naar buiten gekomen

7. Ook een mooie dame hoor -heart-

8. Lekker genieten van de zon

9. Brechtje

10. Nogmaals Brechtje

11. En nog eens

12. Close upje van de dame

En nog 2 foto's van een eerdere dag:
13.

14. Ondeugd |:-|