Om even uit te leggen :
Mijn moeder werkt bij een Buitenschoolse opvang waar ze diertjes willen. dus ik en mijn moeder zijn gaan zoeken op marktplaats voor cavia's/konijnen die wel voor niks weg mochten. zo aangekomen bij 3 cavia's, alle 3 beertjes. 2 broertjes en 1 aparte.
wij gisteren aangekomen daar, verschrikkelijk hok.. echt gewoon om je te schamen viel helemaal uit elkaar. heel laag zaagsel nat van de pis.
geen eten, geen drinken.
dus wij ze maar meegenomen. Beestjes helemaal onder de klitten.. zo zielig.
Ik een hok klaargemaakt terwijl me moeder ze even verwendde met wat lekkers,
ze hadden ook daar niks meer in de voerbak, waterbak was ook leeg. dus maar met maten even wat eten gegeven.
Toen konden ze lekker in hun hokje

Vandaag hebben we ze even gewassen, ik weet dat cavia's het niet leuk vinden (overigens wel gemerkt, spartelen en doen
)En ze ruiken nu weer lekker fris. worden elke dag uit de kooi gehaald, mogen dan door de kamer hupsen en rennen. getroeteld alles.
ik en derest van het gezin heeft het beste met deze beestjes voor, en ze krijgen ook gewoon alles wat ze nodig hebben

Tijdelijk zitten ze in een kleine caviahok, maar binnekort worden ze of verhuisd naar de BSO, of ze komen bij ons nog deze zomervakantie met zijn 3'en in een groter hok, die we boven hebben staan.
Ze zijn alle 3, 1 jaartje jong en 2 zoeken er nog een naam
1. Dit is sherlock holmes (roepnaam Sherlock), hij heeft al wel een naam! (verklaring van zijn naam: hij ging meteen overal op onderzoek uit, piept en knort heel veel, echt een gezellig beestje! ook heeft hij 1 lichtbruine lok )

2. naamloos, is heel rustig, en lief

3. En dit is zegmaar een stopcontact cavia
hij heeft kroeshaartjes wat ontploft lijkt haha 

Groetjes
Gelukkig hebben ze nu een beter plekje, ik vind ze leuk! Ik vind Poef ook een leuke naam voor die laatste