Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Niet alle dierenspeciaalzaken verkopen Orijen, ik zou eens rondvragen/bellen bij dierenspeciaalzaken in de buurt. Heb je ook andere merken van vers voer geprobeerd? Hierin heb je ook betere en mindere en soorten die beter of minder goed gegeten worden. Ik ben zeer te spreken over o.a. Haaksbarf, Bandit en Tinlo, minder over Prins, Carnibest en Duck. Eskimo schreef:ellepel: Thanks, helemaal super! Ga het even bij de dierenarts navragen
Stybba: Orijen.. Ik zal het onthouden! Denk dat ik dat maar eens ga aanschaffen en dan maar hopen dat ze het wilt eten. Misschien samen met smuldier. Van Royal Canin had ik wel eens gehoord dat het slecht was, van Pedigree nog niet. Wel interessante informatie.. Goed om te weten. Heb nog nooit van Orijen gehoord, dat kan je neem ik aan gewoon in een dierenwinkel aanschaffen?
Lauwttje: Wat vervelend dat jouw hondje het ook heeft! Hopelijk is het niet chronisch en vind je hier ook een goede tip
(klik) Paintlinger schreef:Arabiansp schreef:Google eens op Thornit earpowder. Werkelijk superspul wat je niet in het oor doet maar een beetje rond de gehoorgang strooit.
Ik kan nergens vinden wat er in zit...............weet jij dat misschien?
Ik gebruik persoonlijk niks op mijn dieren voordat ik weet er in zit..
Paintlinger schreef:Niet banketstaaf bedoeld maar het klinkt te simpel om waar te zijn............... mja das natuurlijk vaak zo.....