Ik ben op zoek naar een goede stevige ren voor in huis. er komen 2 konijntjes in te zitten.. dit is hun verblijf ( ze worden nie meer opgesloten in een hok) Het moet dus een goede stevige ren zijn waar ze ook zonder toezicht in kunnen. Heb nu een panelen ren staan maar deze is nie stevig genoeg om ze zonder toezicht continu los te laten. heb zelf al een beetje rond gesnuffeld maar nog niet iets kunnen vinden. Ik kan een ren kwijt van ongeveer 2.30m bij 1.60m. Iemand tips voor mij?
deze is 60 cm hoog maar je hebt ook 80 cm hoog en 100 cm hoog. Ik heb die 100 cm buiten staan maar is niet geschikt voor buiten staan. Heb hem ingespoten met silicone spray en dan schijnt het wel te kunnen dus is even afwachten. Echt voor binnen ene geweldige ren, zeer stevig, zeer stabiel en zeker zijn prijs waard.
Anoniem
Geplaatst: 23-06-12 21:10
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt
ik gebruik ze nu voor mijn vlamen maar daarnaast op vakantie voor mijn honden. Misschien dat ik nu volg. jaar wel een nieuw set moet kopen als blijkt dat ze buiten toch verroesten (ben daar netjes voor gewaarschuwd). Deze ren vind ik wel veel netter staan in huis en staat veel steviger. Voor mij ideaal omdat ik wel eens puppen heb (asielpuppen) te logeren tijdelijk of andere opvang hond tijdelijk en dan vind ik zo'n ren ideaal omdat het groter is dan een bench.