wandelen met hond in Zwolse Bos?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

VillaNeusjes

wandelen met hond in Zwolse Bos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 17:04

Binnenkort zou ik graag eens met de honden naar het Zwolse? Bos willen om ze eens flink te laten lopen ( en mijzelf ook) Ik heb begrepen dat ze hier namelijk los mogen. Is dat in het hele bos zo of alleen in bepaalde gebieden? Aangezien ik geen auto heb zal ik met de tuftuf moeten (vanaf binnenstad Zwolle, dat is geen probleem maar kan iemand mij een straatnaam geven waar de (een) ingang zit zodat ik een route kan plannen ? Het ligt vlak onder Hattem dacht ik maar erg zeker ervan ben ik niet. Iemand bekend met deze omgeving? Alvast bedankt iedereen!

TeSzZz

Re: wandelen met hond in Zwolse Bos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:14

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:18

Het is een supermooie omgeving, absoluut. De tuftuf is een bus neem ik aan? :P

Dan kun je denk ik het beste de bus Zwolle-Apeldoorn nemen en ergens na Wapenveld uitstappen, Dreefseweg bijvoorbeeld. Vanaf het Heerderstrand kan ook, maar daar gaat de bus vanuit Zwolle volgens mij niet langs.

Hou er wel rekening mee dat in het Zwolseweg ook ruiter- en mountainbikeroutes lopen :)

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 17:31

Nee de tuftuf is mn snorfiets. Ik heb mn chi in de (speciale) rugzak en mn ma dr herder in een hondenkarretje erachter. We kunnen dus over fietspaden. Ik wil er heen en dan de tuf ergens op een parkeerplek zetten. Wandelen en dan weer terug. Er zijn niet veel of eigenlijk geen plekken in zwolle zelf waar je flink kunt wsndelen met ze. De losloopgebiedjes zijn erg klein.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 17:34

Bedankt voor de link teszzz