Nou heb ik een vrouwtjesmens in dienst die dit allemaal heel erg goed kan. Alleen ik heb een probleem: mijn vrouwtjesmens is kapot! Ze heeft nog een huisdier, eentje waarvan ze weleens leren spullen en dekens mee naar huis neemt waar ik dan altijd op en tussen wil liggen. En nou is ze schijnbaar van dat huisdier afgevallen en heeft ze haar hoofd geschud. Eigen schuld, dikke bult: huisdieren zijn ook helemaal niet om op te zitten!
Maar ik wil wel dat ze snel weer naar behoren functioneert, want ze slaapt nu ineens heel veel. En dan miauw is 's ochtends dat ik moet eten, en daar slaapt ze dan gewoon doorheen!! Nou vraag ik je!
Ik heb gezegd dat ze snel weer gewoon moet doen, anders ga ik een advertentie zetten voor een ander vrouwtjesmens. Of dan moet het mannetjesmens vaker komen. Ik ben er ook maar letterlijk bovenop gaan zitten, dan kan ik het allemaal goed in de gaten houden.

Gelukkig is haar buik niet kapot, eigenlijk kan je hier nog best lekker liggen..

En kroelen kan ze ook nog steeds... prr...

Het is niet te hopen dat ze ooit aan kleine vrouwtjes- of mannetjesmensen wil beginnen, want dit plekje is bezet!

Eigenlijk wel handig, die vrouwtjesmensen die huisdier rijden en hoofden schudden: die zitten dan ineens veel vaker op de bank en dan kan je er bovenop in slaap vallen... Doe maar heeeel langzaam herstellen, en daarna weer snel huisdier rijden op die grote zwarte.
en beterschap!
hahahaha
Nooit geweten dat je dat ook pas een dag later kan merken.

en heeeeeel veel kopjes en met nagels-in-mn-vel-duwende-pompjes
pffff