Mijn hond wil namelijk niet meer de 'gewone' stukjes honden koekjes.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pas geleden heb ik staan trainen met stukjes oud brood, gelúkkig dat ie was 
De ene keer gewoon trainingssnoepjes (van die zachte dingetjes in botjesvorm), de andere keer stukjes gedroogd spulletje van farmfood, dan weer kleine stukjes kaas, gerookte kip is ook altijd een succes, of stukjes rodi-worst, doet het ook goed
Heel gevarieerd dus
Ik heb dus ook regelmatig een fleecevlecht bij (die gebruiken we al sinds puppy en is HELEMAAL favoriet) of een balletje aan een touwtje
), dus meestal kies ik daarvoor ipv een voedselbeloning (al heb ik die ook meestal bij me). pluche_pluus schreef:Bedankt voor de reacties, het zit namelijk zo:
Voor mijn training begint is er puppy training, en die koekjes smaken natuurlijk veeeeel lekkerder.
Van kaas en worst vind ik wel weer dat er veel zout in zit, nu is dat natuurlijk niet erg als je maar veel varieert hierin,
gerookte kip kan inderdaad wel een keer proberen...
(hij heeft wel een beetje gevoelige darmen, dus van gedroogde vlees sticks zegmaar krijg ie beetje slappe)
annepaardoes schreef:pluche_pluus schreef:Bedankt voor de reacties, het zit namelijk zo:
Voor mijn training begint is er puppy training, en die koekjes smaken natuurlijk veeeeel lekkerder.
Van kaas en worst vind ik wel weer dat er veel zout in zit, nu is dat natuurlijk niet erg als je maar veel varieert hierin,
gerookte kip kan inderdaad wel een keer proberen...
(hij heeft wel een beetje gevoelige darmen, dus van gedroogde vlees sticks zegmaar krijg ie beetje slappe)
In jou geval jou ik dan variëren in:
- Stukjes rodiworst
- Gedroogde kip (Is gewoon bij de C1000 te halen in strips en kun je in stukjes knippen. Zijn niet van die uit-elkaar-val/geperst strips maar pure gedroogde kip)
- Gekookte kip (gewoon zelf een kipfiletje koken. In stukjes snijden en wat je overhoudt gewoon invriezen)
- Stukjes ham/ham blokjes
- Bij de betere dierenspeciaalzaken kun je ook gedroogde pens, hart enz. halen (Ik vind dit zelf altijd alleen een dure aangelegenheid. Je kunt het ook zelf maken, maar dan moet je wel een droogmachine hebben.)
- Gedroogde visjes of vis snacks
) en je hoeft niet te gaan klooien met iets in stukjes snijden/knippen (gedroogde kip knip ik altijd in stukjes )