Ilja000 schreef:Asiels zitten rond deze tijd bomvol met kittens! Zitten ze daar niet in een ruimte, dan zijn ze vaak namens het asiel ondergebracht bij gastgezinnen.
Standaard dingen... wat vind je standaard? Bereken eens hoeveel je kwijt bent voor een kat. Welke brokken ga je voeren? Supermarktvoer of hoogwaardig voer? Hoe vaak ga je vlees voeren? Weet je wel zeker dat je je kat naar buiten wilt laten gaan? Heb je oppas als je op vakantie gaat, of kun je je de kosten voor pension permiteren? Wat als je kat ziek wordt? Wil je hem verzekeren? Kun je onverwachte (hoge) kosten dragen? 4 keer per jaar ontvlooien en ontwormen.
Overigens kunnen kittens van 300 euro ook van heel betrouwbare mensen komen hoor! En lang niet alle mensen op marktplaats zijn betrouwbaar.
Zomaar wat dingen om te overwegen...
Oke ik zal eens gaan kijken bij het asiel! De kosten zijn geen probleem zelfs als er extra kosten komen van de dierenarts. Ik wil niet het goedkoopste voer, maar ook geen superduur voer dus ongeveer tussenin, welk voer is voor kittens goed?
En voor in de vakantie heb ik oppas. Of we hem gaan verzekeren moet ik nog met mijn ouders overleggen.
Ik bedoel trouwens niet dat kittens van 300 euro het niet betrouwbaar is.
Heel erg dankjewel!