1. Okeejj, dus boven op dit krukje woon ik?

2. Snuf snuf, wat ruik ik nu?

3. En wie ben jij?

4. Lekker lui in het zonnetje

5. Knap mannetje

6. Weet terug in de kooi, lekker witlof eten...

Reactie zou leuk zijn!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nienke15 schreef:Bedankt voor de leuke reacties!
@ Caira, het is maar 1 cavia, en ik weet dat hij lange nagels heeft, maar hij vindt het echt verschrikkelijk als ik ze knip, dus ik conteroleer ze bijna elke dag dat ze niet zijn vel ofzo ingroeien, want ik knip ze dus wel optijd..
@ Woest, op veel sites staat dat je cavias niet alleen mag houden, maar de dierenarts zegt dat dit wel kan, zolang je hem elke dag maar aandacht geeft. En verder is het een mannetje, dus als je er een mannetje bij zet wordt het ruzie (hij heeft namelijk alleen zusjes, met broertjes kan je ze wel samen houden), en met een vrouwtje krijg je steeds baby cavias, castreren zou kunnen, maar dat is een beetje prijzig en er is bij zo'n klein beestje een best grote kans dat het misgaat.
(hoe oud is hij, of heb ik daar overheen gelezen?)
liekec schreef:Dat mannetjes ruzie krijgen is een fabeltje, ik heb tot nu 2 paartjes met caafjes gehad, en allebei mannetjes.
Anders zou je er ook nog een gesteriliseerd vrouwtje bij zetten.
Mijn caaf is 5 en zit nu sinds een half jaartje alleen (haar vriendinnetje is overleden) Heb toen ook besloten er geen bij te doen omdat ik geen caafs meer wil (deze 2 had ik overgenomen van iemand die er niet meer oor kon zorgen) Nu zit men caaf bij mooi weer bij 1 van men konijnen in en dat vinden ze prima

Is het nou een sheltie, of lijkt dat alleen zo?
Volwassen beren koppelen is soms een probleem, maar met een jong beertje gaat het altijd goed.
Echt een kwestie van bijhouden.. ik knip bij mijn caafjes elke week een stukje af en ze hebben nu mooie korte nageltjes.