Sinds een 4 maanden heb ik een hamstertje, mijn zus had er 2 gekocht, zouden zusjes zijn maar dat werd toch vechten. Toendertijd heb ik snel een ander hok gekocht, zodat ze appart zaten. Afgelopen tijd zag ik steeds vaker in topics voorkomen dat het hamsterhok te klein was, dus ook ik wilde een ander hok. Maar pfoe, nog best lastig om een betaalbaar groot hamsterhok te vinden
. Omdat ik het leuk vind om er ook zelf wat aan te doen, heb ik een konijnenhok besteld. 
Deze wil ik gaan ombouwen tot een hamsterhok. Ik heb al gaas gekocht om de openingen kleiner te maken. Ik las dat ze houden van graven, dus nu wil ik onderin eigenlijk ook een stuk grond zodat hij lekker kan graven. Maakt het nog uit welk zand ik dan gebruik? Heb voor de bovenlaag houtsnippers. Verder heb ik nog buizen en een spacecenter van mijn oude hok die ik zo wil maken dat ze daar ook nog in kan. Deze dingen heb ik verder nog besteld:

Iemand nog tips hoe ik het voor mijn hamster nog leuker kan maken? En waar ik eventueel grote tussenstukken kan hebben, zodat ze ook nog de hoogte in kan?
Bedankt voor het lezen!