Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik kijk altijd met veel plezier en interesse naar hem, naar zijn kunde en vooral zijn roedel thuis, wat een mooie omgeving en vind 't heel knap dat hij zo enorm veel honden allemaal in harmonie kan samenbrengen. Nog iets wat ik bij Milan heel knap vind en van Gaus niet, hij neemt het besluit sommige honden in 'beslag' te nemen en niet meer te herplaatsen maar in zijn eigen roedel te houden. Bij veel mensen heb ik 't toch over een 'kind'.. ik vind het dan toch knap dat hij deze mensen vaak achter het besluit staan. 
dan zul je toch de hond uit zijn trance moeten krijgen door kort zijn aandacht te krijgen op de een of andere manier.
Ik zie geen ongelukkige of angstige honden als Ceasar klaar met ze is
xDaantjxx schreef:Ik kijk echt altijd met plezier naar het programma van Cesar. Geen gesjor en getrek onnodig.
Mijn stiefmoeder is naar zijn show geweest in Ahoy. Daar deed hij het notabene voor met een hond van publiek... Pfoe precies als op tv...
Ik heb filmpje van martin gaus niet eens gekeken, vreselijke walgelijke vent!

hij komt bij mij ook heel ongeloofwaardig over.
. Het wekt, naar mijn mening, de indruk dat gausje er op hoopt dat het Nederlandse publiek te stom is om de enorme verschillen niet te kunnen zien.