Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kim_89 schreef:Bedankt, maar ik geloof niet dat afwasmiddel een goed idee is.. Je mag al niet eens mensenshampoo gebruiken aangezien dat giftig kan zijn dus dat ga ik maar niet doen
Zal morgen in elk geval even Frontline halen om nog een keer te sprayen. Kim_89 schreef:Wat een reactie.. Die vrouw is juist heel netjes op haar kat en de kittens toen die er nog waren. Moederpoes kwam wel buiten dus zodoende dan denk ik. Ze had ook een pipetje met druppels in de nek kunnen doen maar dat mag niet onder de 6 maanden. Ze heeft speciaal Frontline spray en da's niet het goedkoopste spul..
Exil is voor het ontwormen en op de verpakking staat dat het mag voor kittens dus daar ga ik dan maar op af he? Daarnaast heb ik dit gehaald in de dierenwinkel die me dit heeft meegegeven aangezien tabletjes moeilijk te doseren zijn op een kitten van 12 weekjes..
Ik haal in elk geval even een vlooienkam morgen want die heb ik nog niet.
Even gekamd en ik heb er 3 vlooien uit gehaald.. Bakje warm water met afwasmiddel erbij en steeds de borstel erin dopen. Heb de vlooien niet zien bewegen dus misschien waren ze al dood?