Ik heb het er gister nog eens met mijn man over gehad en van hem mag ik doen wat ik wil en hij wil ook een groot bouwen, want voor 2 van die lobbesen is het echt te klein.
We hebben een grote ren en daarin staat een gigantisch nachthok waar met gemak twee vlamen plek hebben, maar met z'n vieren is dat echt te krap.
Maar ik ben zo bang dat het niet goed gaat met koppelen,omdat ons ene mannetje echt heel dominant is.
Hij jaagt zelfs achter de katten en eksters en met zijn pa gaat dat super onderling.
Ze wassen mekaar en alles, zo'n leuk gezicht.
Ben een beetje bang dat als het dadelijk niet gaat ik met vier konijnen zit die ik apart van elkaar moet houden wat voor de vlamen zou betekenen dat de vlamen meer op een harde ondergrond moeten.
Nu gaat het super, thomas het ene konijn ligt zelfs als een hond onder de tafel als we buiten zitten.
Mijn vriendin wilde de vrouwtjes zowiezo zelf houden en vooral de mannetjes kwijt.
Zij heeft veel plaats en ze blijven in hun eigen kliek.
Dus hoe graag ik ze ook wil hebben ik ga het niet doen, ik kan niet alles hebben en ik weet dat ik me ga ergeren aan mezelf als het fout gaat.
Maar mijn volgende konijn als deze er eens niet meer zijn word een vlaam.
Maar ik hoop nog lang van vader en zoon te genieten.
Bedankt voor de tips