Ach, en ze zijn alweer 2 weekjes oud, en zo ontzettend leuk, de oogjes zijn nu open en dan worden ze zo schattig.
Moeders(shih tzu x york shire terrier) doet het echt prima ze is zo gek met haar kleintjes, vader is een shih tzu met stamboom.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Is dit haar eerste nestje? Heb je al een huisje gevonden voor alle pups? Koetjesreep schreef:Wat is je doel met dit topic?
En mag ik ook vragen waarom je dit nestje hebt gefokt?
Fijn dat moeders het goed doet met de pupsIs dit haar eerste nestje? Heb je al een huisje gevonden voor alle pups?
Wispeltuur schreef:Mooie pupjes heb je daar zeg! Ben benieuwd hoe ze er uit zien als ze wat groter zijn![]()
Moet wel zeggen, ookal is het zo dat andere fokken met honden met een onderbeet het niet betekent dat het slim is om te doen. Ook keuringen willen niet zeggen dat wat er gedaan word goed is voor de honden, er word meestal meer naar 'mooi' gekeken dan 'goed'. Maar dit is mijn mening, hier zullen de gedachtes over verschillen.
Maar dat is dan weer mijn mening natuurlijk.
rocymax schreef:Leuke pups, heb zelf ook een shih tzu
[ Afbeelding ]
Ik vind het gezellige , vrolijke hondjes, ben iig erg blij met Mimi. Ga je de pups voor de verkoop doen?

Vaak zijn kruisingen, als het een beetje goed overwogen kruising is, zelfs gezonder. Dat noemt men ook wel hybride. Dat soort kruisingen worden in de veeteelt veel gebruikt omdat die dieren vaak groter en sterker zijn en beter produceren. Dat effect verdwijnt dan weer als je weer door gaat fokken met de hybride dieren.
Leuke hondjes heur TS
Knakker schreef:zijn jouw honden toch, nou dan moet je er mee doen wat jij leuk vind! Het is goed geslaagd, leuke hondjes!