ik mail daarom meteen toen ze een kooikerhondje + bench nodig had.Een bench? Ik had geen idee wat ze daar mee wilde, maar die had ik wel + twee kooikerhondjes

Dus vanmorgen alles ingepakt, honden ingeladen, en naar de studio gereden voor de shoot
wat bleek nou, ze wilde het woordgrapje 'kooi'kerhondje creeren, en zo werd Tessa in de kooi gezet 

Met haar grote bruine puppyoogjes
ze word vaak de jongste van de twee geschat, terwijl ze al een heus respectabele leeftijd heeft van 13 jaar!Tot slot mocht Rosco, haar neefje, er ook bij voor de foto zodat ze samen vereeuwigd konden worden

Knappe koppen

En door omstandigheden woont er nu tijdelijk een eksterjong bij ons thuis, die we hebben opgevangen nadat hij uit z'n nest was gedonderd. Hebben we jarenlang gedaan als amateur opvang, en soms belt er nog wel eens iemand op met 'ik heb een jong vogeltje...' Inmiddels leeft hij al tien dagen bij ons, een hele prestatie, en moest mee omdat hij anders te lang alleen thuis zou zitten. Maarja, dan krijg je vanzelf briljante ideeen natuurlijk, en zo kwam McKenna ook voor de lens gestaan:

Waarna we weer tevreden en voldaan met z'n allen naar huis reden, wetende dat er mooie foto's zouden verschijnen van het grut
ik ben in iedergeval heel erg tevreden, en trots op m'n knappe beessies (ookal is een natuurlijk een wild dier, die ook zeker terug zal keren naar de natuur. Of deze glamourboy dat nog wel na een taste of the camera is een ander verhaal
) 

En die ekster staat er ook goed op.