Mijn vriend en ik hebben 3 hele lieve katjes en 1 van hen kreeg in ene een aanval vorig jaar augustus.. Dacht zelf aan epilepsie en daarna 3 maanden kreeg ze weer een hele lichte aanval..
Nou vorige week zondag waren ze in ene heel hevig en verkrampte der hele voorpoten naar der koppie toe en bleef ook er in hangen want me vader heeft der overgenomen en bleef praten tegen der en gelukkig kwam ze eruit.. dit heeft zich bijna om de dag herhaalt en vrijdag was de laatste heel erg en begon ze ook heel erg hard te miauwen..
Heb me moeder opgebeld en zijn na de DA gegaan met der.. Daar moest ik uitleggen wat er aan de hand was en ze keek me al ernstig aan denkt zelf aan een tumor in der koppie omdat ze zo met der pootjes verkrampt naar der koppie en ze vroeg me allemaal dingetjes wat wel klopte allemaal..
nou heeft ze evengoed een bloedtest gedaan bij der om te kijken of er wat te zien is.. nu is mijn vraag of misschien iemand dit heeft meegemaakt met ze kat en of iemand weet of ze het in het bloed kunnen zien of ze daadwerkelijk iets is in der lichaam..
Me vriend en ik zijn best er wel kapot van en we moeten vanavond terug komen bij de DA om het bloed te bespreken en willen dan wel ter bevestiging een foto laten maken van der koppie...
we hebben wel medicijnen gehad voor epilepsie want dat houd de aanvallen tegen zei ze..
Hoop dat iemand misschien hier iets van weet..
Groetjes
Miranda

Alleen weet zij nu wel zeker dat er wat in der koppie zit..