Z-W brabant, waar zwemmen met hond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjee12

Z-W brabant, waar zwemmen met hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 15:10

:wave:
In deze warme dagen lijkt het me erg leuk om te zwemmen met onze hond(en).
Vorig jaar zijn wel rodje door Bergen op Zoom gereden, maar bij de meeste strandjes stond verboven voor honden.

Waar kan je, in of in de buurt van Bergen op zoom, leuk zwemmen met een hond? :) Het liefst geen plas (dus stilstaand water)

:)

magootie

Re: Z-W brabant, waar zwemmen met hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 15:49

In Willemstad schijn je ook leuk te kunnen zwemmen met de hond! Ben er zelf nog nooit geweest maar hoor het van veel mensen ;)
Zelf ga ik naar Brouwersdam om haar te laten zwemmen, nu in het hoogseizoen mag je tot 9 uur met de hond op het strand, heel leuk strand!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 16:35

willemstad is idd heel erg leuk!
je hebt in dinteloord ook een klein strandje waar de hond mag zwemmen, loopt heel geleidelijk af en heel schoon water. weet alleen even niet hoe ik uit moet leggen waar het is
weet je waar de hondenschool multidog is? als je dan vanuit de kant van steenbergen komt ga je de rotonde over bij een tankstation en daar meteen linksaf. dan kom je op een weg waar je niet met z n 2en langs elkaar kan dus moet je stoppen in zo n inham. daar zit halverwege rechts een parkeerplaats en daar is het :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 19:51

hond zonder baas kan in het bos bij Camping de Heide in BopZ lekker zwemmen en poedelen. Het is daar wel heel druk met mensen en honden. wel stilstaand water maar heel schoon water, echter er zelf in gaan zwemmen zou ik niet doen. wij lopen daar ook vaak met de honden. Kunnen ze los, is lekker zand om te vliegen en ravotten, bos om in te wandelen en dus water om in af te koelen.

Oesterdam (bergse diepsluis) is iets verder weg (hoewel, vanuit ossendrecht niet denk ik) maar daar mogen honden wel komen en heb je de zee (en dus ook eb en vloed maar daar is behoorlijk wat uren per dag wel water en voor de exacte watertijden moet je even kijken op een ?? site). Daar is (naakt)strand en keuze uit zand of gras om zelf je spullen op te zetten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:01

Wij zijn afgelopen weekend naar Tholen gereden, de Gorishoekdijk liggen veel kleine strandjes aan. Is in principe een aanlijngebod maar wij waren de enige mafkezen die de lijn eraan hielden (na een tijd dus ook niet meer) en we hebben heerlijk gezwommen.