Nu is het echter zo dat ze door die beschadiging de nagels van haar voorpoot niet in kan trekken. Als ze er geen gewicht op heeft zijn ze in, maar zo gauw ze loopt of staat zijn door het lichaamsgewicht de nageltjes automatisch uit. Ook hier heeft ze normaal geen last van. Alleen nu is mevrouw met het mooie weer hele dagen en nachten in de tuin
en die uitgestoken nagels slijten toch wel errrrg hard... Ze zijn nog net niet tot in het leven afgesleten, maar ik kan me voorstellen dat het niet erg comfortabel (meer) is en ze moeten zeker niet verder slijten! Nogmaals, je kan niet aflezen dat het haar zeer doet of dat ze er last van heeft.Ik kwam deze tegen op internet; nagelhoesjes. http://www.winkelvoordieren.com/nl/nail ... arant.html Heeft iemand hier ervaring mee? Het zou natuurlijk het slijten van haar nageltjes aan het kromme pootje tegen kunnen gaan, heeft ze extra bescherming en dan kan de eigen nagel iets uitgroeien. Ik vraag me echter af of die dingen ook zo netjes blijven zitten... en of de kat ze er niet afknabbelt... Dus, iemand hier ervaring mee of een gouden tip?
Ik heb nog nooit iets van Ebay gehaald, heb je daar geen creditcard voor nodig? Maar voor een paar euro wil ik het wel proberen, en dan zie ik wel hoelang ze blijven zitten. De DA was niet heel behulpzaam, die zei alleen "je kan het proberen."