Ik heb van iemand gehoord dat er misschien tannine of kaninne ontbreekt in haar voer , maar weet niet goed wat dat is. Voor de duidelijkheid, ik heb voor volgende week een afspraak staan met de DA.
Dit is mijn Mimi :
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Sassol schreef:Tja, je kunt alle groenten en fruit afgaan tot je misschien de juiste hebt gevonden, maar ik zou gewoon voor een fruit/groentemix gaan met 15 verschillende soorten. (Zelf maken, lekker invriezen)
Voor barf-artikelen kun je eens naar de slagers in de buurt gaan en vragen of zij nog afvalvlees hebben (of kunnen bestellen). Vaak is daar toch wel iets van kipkarkas/nek te regelen en lams en rundvlees/pens. (Al weet ik niet wat de gangbare dieren in Spanje zijn)
gaellehtc schreef:Het eten van poep/mest wijst meestal op het tekort aan enzymen ( nodig voor de vertering).
In de praktijk wil dat zoveel zeggen: ze krijgen voer dat ze niet (makkelijk) geheel verteren
spicegirl schreef:aangelijnd uitlaten, en doorlopen na het poepen ?

Goede tip idd, ga ik ook meteen uitproberen
Misschien is het dit wel. Ik hoop alleen dat de mensen uit de buurt niet meteen op mijn nek springen dat ik het niet gelijk opruim....