Ik heb 2 dwergkonijnen, Libero en Levi, een mannetje en vrouwetje.
Toen ik ze vanmorgen ging voeren bleek dat Levi dus weg was, ik gok dat ze gewoon over de ren heen is gesprongen/geklauterd. Vraag me niet hoe, de ren is namelijk standaard hoogte, en het zijn dwergjes, maar mevrouw is namelijk erg creatief en was op dag 2 ook al bovenop het hok gesprongen, daar is gelijk een oplossing voor gevonden.
Nouja gelijk rond gaan kijken, mjaa een klein konijntje en veel verstopplekken. Ik had de hoop dat ze vandaag zelf terug zou komen, maar helaas.
Heb vanmorgen al de dierenambulance gebeld, maar helaas nog geen melding. Zojuist heb ik haar als vermist bij Amivedi op gegeven en bij haar chip registratie staat ze nu ook als vermist.
Gelukkig is ze wel gechipt, toevallig pas nog laten doen, voor het geval dat..
Maarjaa, wat nu?
Dalijk ga ik nog maar eens goed onder struiken e.d kijken hier in de buurt. Kan me niet voorstellen dat ze super ver is gekomen, ze had altijd een grote mond maar puntje bij paaltje was het een watje. Ik hoop dat ze snel honger krijgt en dr weg terug vind, maar ik vrees het ergste.. Op het moment maak ik me ook erg zorgen om het weer, het is natuurlijk vreselijk warm nu voor dat beestje, en ze kan nu dus ook niet drinken.
Iemand ook wel eens een konijn als wegloper gehad? En hoe goed zijn ze in hun weg terug vinden, en hoelang zou ze het volhouden zonder water?
Het scheelt dat ze erg nieuwsgierig en mensgericht is, dus ik hoop echt dat ze gevonden wordt door iemand, en dat diegene dan ook de dierenambulance belt en niet besluit haar zelf te houden..
Libero(het mannetje) zit er overigens wel erg triest bij nu, beetje sip is hij en hij snapt het niet zo goed.

Ondanks alle flyers, oproep 3fm, amivedi, dierenasiel enz.