Faniek schreef:Zet sowieso een bakje neer mocht je dat nog niet gedaan hebben en ververs die regelmatig met koel water (let wel niet koud, koud!)
Het klinkt een beetje als wat Valentijn heeft gehad toen hij bij mij kwam, hij was 24 uur verlamd geweest uit het niets, wat ik heb gedaan is continue om het uur/2 uur dwangvoeren en darmstimulerende middelen geven zodat dat op gang bleef. Verder lekkere dingetjes aangeboden zoals appel waar suikers in zaten, na 24 uur was hij er weer bovenop.. aantal weken later is dit nog een keer bij hem gebeur. Nu een jaar later niks meer gebeurd en niks aan de hand. Wat het was is nog steeds een raadsel, maar misschien heb je er wat aan.
Nog een soort gelijke situatie is dat we ene jong konijntje in de kliniek hebben gehad waar ik stage liep die alle poten verlamd had, alleen kopje niet. Deze toch voor EC gaan behandelen met panacur en duplo injecties en dwangvoeren uiteraard, 3 dagen later krabbelde hij toch weer op.
Zaak is wel zo spoedig mogelijk alles in werking te stellen wat mogelijk, ik zou zeggen bakje water, goede dwangvoer, geef lekkere dingetjes ook met suikers zoals appel (gewoon klein plakje). Zorg dat ze in ieder geval blijft eten.
net geprobeerd, wil ze niet... Alleen een mini beetje van mijn vingers likken...