Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
annepaardoes schreef:In mijn ogen kunnen ze beter een tuinbedrijf of een buurjongen inschakelen om het gras te onderhouden.
edit: Ik zag laatst in een tuin ook zo'n elektrische, zelfstandige grasmaaier. Je geeft de grenzen aan en het apparaat doet de rest. (Alleen voor een stuk grond met veel kuilen en hobbels zal dit minder geschikt zijn)
Paddenpad schreef:De grond verkopen of verhuren.
jojoni schreef:Schapen zouden toch nog een overweging zijn hoor.. Wij hebben cameroenschapen, dat zijn schapen die je niet hoeft te scheren en verder hebben ze echt niet veel nodig! Natuurlijk hebben ze elke dag wat brokjes nodig en om de paar dagen moet je het water aanvullen maar daar houdt het mee op...
Ook de stal hoeven we echt niet elke week op te strooien of schoon te maken. De schapen vinden het namelijk heerlijk om buiten te slapen en in de stal ligt gewoon zaagmeel.
Je moet alleen de hoeven in de gaten houden en ze voorzien van een stukje verharding (voor als er teveel modder mocht zijn) maar die hoeven kunnen jullie misschien ook als familie bijhouden want dat hoeft maar 1 keer in het half jaar ofzo..
Verder kan ik alleen maar zeggen wat mijn opleiding mij momenteel leert: het is zeer goed voor ouderen om in beweging te blijven!