) en ouders komen hem niet weghalen. Beetje sneu het beestje dood te laten gaan. Wat voor voer kun je hier instoppen, lijkt me nog een klein dingkje eigelijk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en ouders komen hem niet weghalen. Beetje sneu het beestje dood te laten gaan. Wat voor voer kun je hier instoppen, lijkt me nog een klein dingkje eigelijk.
geerke schreef:het lijkt wel een koolmeesje.Misschien wat brood weken zodat hij tenminste iets naar binnen krijgt?
flicka schreef:Fijn dat hij weer bij ouders is.
@Cemlys: misschien kun je iets van een plankje schuin in het badje zetten zodat jonge dieren niet kunnen verdrinken?
Dat wilde ik ook net schrijven, laat zo'n jonkie maar in de buurt waar je hem gevonden hebt. De ouders voeren hem daar totdat hij kan vliegen. Wel uitkijken voor katten.
Cemlys schreef:Had hem in een bakje met hooi gezet en ik kon hem daarnet niet meer zien dus ik gok dat hij weggevlogen is. Hij was daarnet al mooi opgedroogd en had alweer praatjes haha. Dus goed nieuws, de rechtmatige ouder is em komen ophalen
Cemlys schreef:Pimpelmees jong was het, even gegoogled
http://www.nnanos.nl/wp-content/uploads ... 0507-3.jpg kopietje van deze.
Boerenzwaluwen hebben we elke keer in de stal, dus die ken ik wel, maar dit was geen zwaluwtje.