Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Met af en toe en kleine switch naar rund. Eend en paard gaat er niet in.keona schreef:als ze kvv niet wilt en brok wel.kun je altijd orijen brokken geven(dit is toch wel de beste brok die er is).
zelf voer ik ook kvv en heb gelukkig makelijke eters,maar als ze het niet willen eten moet je toch kijken voor iets anders.
Thirty schreef:Stop in ieder geval met dit 'verwennen' en veranderen. Bedenk wat je wilt voeren en hou je daaraan.
Citaat:Ik heb het warm gemaakt, een sausje overheen gedaan, 1x aangeboden en weer weggehaald en dan een tijdje wachten, of juist laten staan zodat ze kon pakken wanneer ze wou, gemengd of juist niet, rauw ei eroverheen gedaan... maar 9 van de 10 keer kijkt ze er naar, en loopt weg..
) stukje broccoli ofso. bigone schreef:Alleen maar brok voeren, grote brok van een goed merk, is ook nog eens beter voor de tanden.
Mariska_28 schreef:Pff moet ik even diep nadenken
-Lotgering
- Energique
- Carnibest
- Lupa
- Rodi
- Smuldier
- dit merk, prachtig vlees maar helaas.. http://dieren.aanbodpagina.nl/kvv-en-ba ... -groningen
-Ik heb het warm gemaakt,
-een sausje overheen gedaan,
-1x aangeboden en weer weggehaald en dan een tijdje wachten,
-of juist laten staan zodat ze kon pakken wanneer ze wou,
-gemengd of juist niet,
-rauw ei eroverheen gedaan...
maar 9 van de 10 keer kijkt ze er naar, en loopt weg..
Ik vind het ook zo zonde dat ik steeds goed vlees weg kan gaan gooien, omdat ik het ontdooit heb maar eind van de dag nog niet op is..
.