Beste Mensen Mijn Poes Is op moederdag Bevallen En heeft 7 Kittens gekregen.. Ondertussen Is er een kitten een paar dagen later Overleden Nu hebben we Er nog 6 over 5 van de 6 Lijken kern gezond en dat zijn ze mij betreft ook (gelukkig) Maar Ik ben Net eventjes gaan kijken of ale kittens nog aan het drinken zijn... Ik ben Naar binnen gelopen en zag dat ze allemaal aan het slapen waren totdat er eentje wakker werd en begon te piepen dus onze poes is er naartoe gegaan om de kittens te voeden maar die kleintje (die aan het piepen was.. Dronk niet terwijl de ndere allemaal wel dronken..( Ik ben bang dat die kleintje ook gaat overlijden:( Kunnen julliemij helpen door mij te onformeren,of tips te geven..
Dierenarts. Deze kan je meer informatie geven en helpen. Bellen en evt. langsgaan of langs laten komen. Deze persoon zal beter kunnen oordelen dan wij van achter onze computer.
Yom
Geplaatst: 20-05-12 12:49
7 kittens is heel wat voor de moeder, je had even de gewichten dagelijks kunnen controleren of moeder het aan kon.
dit kitten zou ik dan laten controleren door de dierenarts
Die kleine die niet drinkt zelf aan de tepel leggen, wil het dan nog niet dierenarts erbij en bij gaan voeden
Tos240
Geplaatst: 20-05-12 12:56
eerst proberen aan te leggen bij de moeder en anders zelf met de fles grootbrengen. ALs de moeder er danhelemaal niets meer naar omkijkt dan moet je hem na elke flesvoeding over de buik wrijven om de ontlasting op gang te brengen Veel succes ermee is veel wel maar zeker de moeite waard! Mijn "Flessekind"Is een grote kater van 8 jaar! Alleen wel altijd met de gezongheid aan tobben!
Danielle2010
Geplaatst: 20-05-12 13:03
Of je koop een flesje voor haar/hem en daar doe je melk in dan drink de kitten wel iets
Weeg ze even, dan kan je precies zien of ze echt te kort komt. Ik heb op dit moment een nestje van 4, die doen het gelukkig allemaal goed. Succes ermee!
Bedankt voor Julie reacties Maar.. Hij Heeft het niet overleeft:`( De andere Zijn al wat grpter en dikker geworden.. Ze lijken kern gezond En dat Blijven zeook hoop ik Jammer dat de andere overleden broertjes er niet meer zijn Ik had ze dol graag willen zien als ze wat gegroeid waren net als hun andere zusjes en broertjes :`(