Ontzettend lief en ondertussen zit ik dus al 5 maanden te dubben over een huisdier. Heb inmiddels al wat topics geopend voor informatie over honden, maar ben er nog steeds niet over uit. Het liefste wil ik een hond.
Ik ben chronisch ziek, zit hele dagen alleen thuis. Een hond geeft me dus gezelschap, zorgt dat ik toch een 'doel' hebt en toch buiten kom. Wantja, in m'n uppie ga ik niet wandelen iedere dag.
Vriend wilt hem 's ochtends en 's avonds wel uit laten, overdag moet ik dat dus doen. Ongeveer 300 meter van ons huis vandaan is een veldje aan het water waar heel veel honden los lopen. Dus mocht ik keertje erg moe zijn, dan kan ik hem daar laten lopen en kan ik er zelf bij gaan zitten.
De reden waarom ik twijfel is dat ik bang ben dat een hondje te kort komt bij mij. Misschien zal er eens een dag tussen zitten waarin ik niet lang met hem kan gaan lopen en ze het moet doen met een klein stukje. Ook is het natuurlijk een hele verantwoording en zit uitslapen of vroeg naar bed er niet echt bij. Maar ik krijg er ook weer een hoop voor terug..
Jullie horen het al, ik heb dus voordelen en nadelen.
Wie helpt mij?
Zolang je hond maar minimaal 3x per dag de gelegenheid krijgt om zijn behoeftes te doen is het goed. 
Sommige honden zijn energieker dan anderen....
.