Een hond willen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Valentijn5

Een hond willen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-12 17:46

Graag zou ik willen weten, of er nog meer mensen zijn die alleen zijn, en die graag een hond zouden willen. De reden, dat ik een hond zou willen, is dat het je veel gezelschap biedt, en het houdt je in de beweging. De nadelen zijn natuurlijk ook, dat je ermee naar de dierenarts moet omdat die ook ziek kan worden. En de kosten zijn ook vrij hoog voor een hond. Maar het is altijd een hartenwens geweest van mij, maar ik denk dat ik die nooit in vervulling kan laten gaan. Jammer!!!!!!

Maureen95

Re: Een hond willen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:47

balen waarom niet? koste?

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-12 17:49

Ja, het zijn de kosten, en het feit dat je er alleen voor moet opdraaien. Ik heb nu een konijn, en daar moet ik ook al vaak genoeg mee naar de dierenarts, en ik weet dat dat zowel stress oplevert voor zowel mij als voor het konijn.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:52

Niet zo negatief hoor ;)
Ik heb mn pupje verzekerd voor 18euro in de maand, bij de HEMA..daar zit álles bij inbegrepen, zelfs tot max 50euro pj aan antivlooienmiddelen etcetc..fysiotherapie en preventieve zorg ed.
Wel is het zo, dat je altijd een spaarcentje moet hebben, want de DA kosten worden uiteraard niet voor 100% vergoed..
maar probeer het voor jezelf icm een verzekering eens op een rijtje te zetten en wie is het dan wel goed mogelijk?
Dromen zijn er om uit te laten komen en soms komen ze niet op t gewenste tijdstip en je hebt nou geen droom die een miljoen gaat kosten ;)

oh edit, zie dat je net gepost hebt..ja als je er veel stress van hebt, dan is het geen optie..