Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nathas schreef:Een koningspython is er leuk om te houden, hou er alleen wel rekening mee dat het moeilijke eters kunnen zijn... En een koppel is natuurlijk altijd leuker dan 1 alleen. Verder ik zou gewoon allerlei fokkers gaan zoeken op internet en informatie daar op doen vooral prijzen. 1 tip de goedkoopste zijn niet altijd de beste en de duurste ook niet...
galley schreef:Nathas schreef:Een koningspython is er leuk om te houden, hou er alleen wel rekening mee dat het moeilijke eters kunnen zijn... En een koppel is natuurlijk altijd leuker dan 1 alleen. Verder ik zou gewoon allerlei fokkers gaan zoeken op internet en informatie daar op doen vooral prijzen. 1 tip de goedkoopste zijn niet altijd de beste en de duurste ook niet...
Waarom denk jij dat een koppel leuker is dan eentje alleen precies?
Ik vraag me vooral af hoe dat met het voeren moet gaan, omdat je twee slangen niet makkelijk samen kan voeren en ivm moeilijke eters lijkt uit elkaar halen ook niet makkelijk.
dat is mijn favoriet.
Ben een paar jaar geleden gestopt met het houden van slangen omdat ik door stress niet meer voor ze kon zorgen. Zeker voor de slang hieronder. Dat was al je consentratie erbij houden en OPLETTEN! Want ze ging er vandoor, beet als ze de kans kreeg (bijt-giftige slang, beet is te vergelijken met een fikse bijensteek). Wie weet begin ik ooit weer. Eerst verhuizen. Maar persoonlijk zou ik ook zelf niet gaan kweken. Teveel werk en maakt het er niet leuker op.