De 2 heren vinden het nog wat vreemd, maar dat loopt vast wel los. De ren zit nog niet ideaal vast aan het hok (met tairip en touw), maar het werkt voor nu prima, misschien dat we ze nog vervangen voor (dik) ijzerdraad of dat we er meer tairipjes omheen doen, maar daar hadden we na al dat gesjouw echt geen zin meer in haha. Het idee is overigens om er nog een stuk ren bij de bouwen, zodat de ren ook de hele diepte van het balkon in beslag neemt, maar we laten ze eerst maar even bekomen van deze eerste grote schrik 
En hij is boven! (We hadden het geluk dat we een al in elkaar gezet hok mee konden nemen, geen probleem hoor
)
Toch maar even andersom gezet en het slaaphokje lekker gevuld met hooi.

En daar is de ren

Wij zijn er blij mee, maar de heren weten nog niet zo goed wat ze ervan moeten vinden

Ondertussen hebben ze al wel wat rondgehupst, maar ze zijn nog flink onder de indruk.

In de duna willen we overigens een grasmatje leggen of wat 'wilde graspollen' planten. Naar die laatste gaan we vanavond op zoek. Het hokje is overigens 1,00m bij 45cm en de ren 1m20 bij 50cm. En, wat vind bokt van onze 'creatie'?
Lekker veel loopruimte hebben ze zo 

Maar ben toch wel blij nu dat het op de markt is gebracht haha. Ik heb overigens nog kleinere gezien, dit formaat, maar dan met alleen een bovenverdieping, ik kan me echt niet indenken dat ook maar iemand dat koopt
Maargoed, aan de andere kant, ons binnenhok is niet heel veel groter dan dat.