Ik blijf gewoon plaatsen hoor, moeten er maar meer mensen komen die dit ook actief gaan doen
Je mist echt wat
Voor het eerst een filmpje van Sjors, ik heb hem sinds Maart uit de opvang. Hij was best angstig (kreeg hem in het begin ook niet goed aan het eten) en nog steeds vind hij voornamelijk het aaien erg eng. Hij heeft in een opvang gezeten waar hij ruim een half jaar zat, toen overgeplaatst naar Huize Pluis en hij stond er amper een dag op de site en toen had ik al gemaild
Hij komt wel gewoon op schoot springen, maar aanraken, oeh wat is dat toch eng. Heel rustig aan begonnen met trainen, ik neem er alle tijd voor, hij geeft nog altijd het tempo aan.
Dan Wieweet, haar heb ik ruim een jaar en zij was pas angstig toen ik dr kocht van een fokker, vergeleken met Sjors was Sjors niks
Ze was agressief van angst. Het heeft me een aantal maanden gekost voordat ze normaal en rustig een brokje aan kon nemen. (Punt was dat ik eerst niet door had dat ze agressief door de angst was dus het heeft veel langer gekost dan nodig zou geweest zijn) Maar goed al doende leert men.
Slalommen vind ze geweldig heb ik een laatst uitgevonden, dus maar eens een filmpje van gemaakt. Ik ben ook bezig met leren liggen op commando, op het einde te zien.