domste hondenblooper

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

domste hondenblooper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 21:51

Er is een paarden blooper, dus nu ook een hondenblooper. Ik zal beginnen, mijn hond is geopereerd en liep met een tuigje. Nu kan ze haar tuig niet om dus loopt ze met een halsband.Dat gaat eigenlijk niet want een halsband trekt ze af. Vorige week liet ik haar uit met nog een hond, andere hond snuffeld dus ik sta stil.Ik liep weer verder,zeg ik tegen mijn hond, zo ben je al moe? Ik draai me om, en zie een halsband met riem achter me aan slepen.Is mijn hond nergens te zien,ze mogen niet overal los staat een boete op.Dus ik kijk om me heen, nergens te zien.Ik snel terug gelopen,komt ze aan gerend in de verte.Maar goed dat ik niemand ben tegen gekomen.

hafjelinger

Re: domste hondenblooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:02

Ik heb ook nog wel een blooper, van vandaag.

Ik was mijn Australian Shepherdpup van 17 weken aan het uitlaten. Ik laat hem zitten en maak zijn riem los. Normaal wacht ik even en als ik 'en vrij!' zeg mag hij weg. Maar dat was ik vergeten. Dus ik loop aan. Na een meter of 50 draai ik om, waar is Broome nou? Zie ik hem 50 meter terug keurig zitten wachten op mijn commando 'en vrij!' :+

Brave hond heb ik :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:06

:oo Dat moet ik Havanna maar eens vertellen :D

Met mn vorige hondje hebben we een keer echt blauw gelegen van het lachen... Ging mn vader voor het laatste rondje. Eerst shaggie draaien, wist Nouz al dat het time to go was, dus die zat keurig te wachten. Paps steekt shaggie in zn mond, loopt richting gang....
...en vergeet Nouz :')

Mn moeder en ik hebben maar niks gezegd... Nouz zat al die tijd heeeel braaf bij de deur zich af te vragen waar de baas heen was. Mn vader kwam een kwartier later aan om de hond op te halen, die was al halverwege toen ie zich realiseerde dat hij wat vergeten was _O-

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:20

amyz schreef:
:oo Dat moet ik Havanna maar eens vertellen :D

Met mn vorige hondje hebben we een keer echt blauw gelegen van het lachen... Ging mn vader voor het laatste rondje. Eerst shaggie draaien, wist Nouz al dat het time to go was, dus die zat keurig te wachten. Paps steekt shaggie in zn mond, loopt richting gang....
...en vergeet Nouz :')

Mn moeder en ik hebben maar niks gezegd... Nouz zat al die tijd heeeel braaf bij de deur zich af te vragen waar de baas heen was. Mn vader kwam een kwartier later aan om de hond op te halen, die was al halverwege toen ie zich realiseerde dat hij wat vergeten was _O-

:') Jouw vader had mijn vader kunnen zijn :+

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:49

Hond even meenemen érgens binnen om te pinnen, grote raam die hij ziet.. En mevrouw loopt zo tegen het raam aan.. :+

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:55

Ik was een keer op bezoek bij mensen en de hond was mee.
Op een gegeven moment liepen we daar in de tuin, toen we naar de auto liepen om naar huis te gaan.
Daar was een soort vijvertje in de tuin met allemaal groen kroos erop.
Mijn hond had niet door dat er water onder zat, en stapt zo op het kroos.
Ik moest hem eruit halen, hij had nog 1 wit toefje op z'n kop en verder was ie helemaal groen. :')

Van het bezoek kreeg ik een oude handdoek waar hij op kon liggen in de auto.
Thuis heb ik hem helemaal moeten douchen om hem weer wit te krijgen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 00:32

Hond van mijn vriend had een grote stok gevonden. En hij rent met volle geweld tussen 2 bomen door ja. Ja toen bleeft ie hangen _O-

Maar net zo lang proberen totdat de stok brak en daarna heel trots kijken, zie je wel baasje het lukt wel :D

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 00:35

Ons blinde hondje die op de bank wou springen, maar ja, de bank stond een eindje verder...

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 02:30

@ Love_western: die ken ik!! _O- Het erge is, ze blijft het iedere dag steeds weer opnieuw proberen |o Niet enkel tussen bomen, maar ook tussen de deur en de deuropening (deur die op een kier staat), ziet er echt niet uit!

Mijn hond, waarvan we overigens serieus aan het twijfelen zijn of er niet echt iets mee scheelt, heeft zo wel meer 'mankementen' :o Zo kan ze zó enthousiast van ons terras rennen (3 tredes), dat ze een trede mist en met haar snuit tegen de grond belandt.

Of als ze gewoon aan het rennen is, durft ze ook wel eens over haar eigen poten struikelen :=

In het begin dachten we "Ach, welke puppy mistrapt zich niet eens, dat is toch normaal!" Maar ondertussen is ze al iets meer dan 2 jaar oud en ze wordt alleen maar klungeliger :D

Geloof me, het is echt grappig om een kruising American Stafford X Duitse Dog zo klungelig te zien. Soms wil ze stoer overkomen, maar het lukt haar écht niet _O-

Toen we haar pas hadden, is ze RECHT in ons zwembad gelopen. We stonden aan de andere kant van het zwembad en ze wou naar ons toe komen, ze had niet door dat ze niet over dat water kon lopen.. :o

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 03:31

Ik gooi met het bot altijd door de huiskamer heen, dan gaat hij hem halen. Maar in plaats van iets vroeger te stoppen met rennen, rent hij soms gewoon tegen de deur/muur aan. _O_

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 03:34

@ Everytime: Haha ja geweldig om te zien hé! :D

Die van mij doet dat met een balletje. Ze legt steeds dezelfde weg af als het balletje, dus ik heb eens getest om het balletje tegen de muur te gooien, en ja hoor... hond ook tegen de muur, even schudden en verder richting balletje. Na 5 keer toch maar gestopt, wilde mijn hond geen hersenschudding aandoen, want na 5 keer deed ze het nog steeds :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-12 08:14

Waha leuke bloopers, ik ging een keer naar de super en nam de spaniel mee.Ik zet haar vast aan een paal, ik even later weer naar huis. Kom ik thuis zegt mijn moeder ik vergeet wat bij de drogist, wil jij even gaan? Ik loop buiten, en krijg ineens het gevoel dat ik aan gestaard wordt.Ik liep door, maar het gevoel bleef.Dus ik keek naar de overkant, zit mijn spaniel aan de paal en kijkt mij hoop vol aan. Ik schaamde me rot, dus ik geprobeerd niet te op zichtig de hond mee te nemen.

Kom ik thuis zegt mijn moeder, o had je de hond mee genomen.Die had je toch naar de super mee genomen?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 08:26

Mijn hond is met een enorme stok vroeger al zo vaak tegen dingen aangelopen dat ze nu precies eerst de ene kant er doorheen haalt en dan de andere kant. Zelfs met een stok van anderhalve meter komt ze zo prima door een poortje van een halve meter. :+: border collies!

Als ze een balletje heeft en het ligt te dicht bij de muur of bij een obstakel dan steekt ze eerst haar poot uit om het dichterbij te halen om op die manier te voorkomen dat ze haar neus stoot. :D

Mijn allergrootste hondenblooper was niet met een eigen hond. Ik zat op een terrasje en de Jack Russel van de eigenaar van het cafe die liep los rond. En die wandelt op zn gemak naar mijn handtas toe en doet zn poot omhoog! :oo Alles letterlijk zeiknat. :(

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 08:32

Iehl Iris ! :=

Ik was met de hond uit geweest en het had geregend.. Dus ik zet de hond op de mat om hem af te drogen, maar op dat moment roept mijn man die mij iets wil laten zien..
Dus ik loop even naar mijn man toe, kijk naar wat hij mij wilde laten zien op de pc en ik ga vervolgens op de bank tv kijken..

Een uur later ga ik naar de wc... en kom ik er achter dat Diesel nog op de mat zit te wachten tot ik hem afdroog :') _O-

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 08:44

onze grote hond is nogal mallotig dus die heeft nogal wat fratsen :P

Een jaar of 2 geleden waren we in een bos aan het wandelen, meneer had geen zin om ergens omheen te lopen en dacht wel even over een struik heen te springen. Mislukte dus totaal, want de struik was hoger en dichter dan hij had gedacht en dus hing hij vast, in het midden van de struik; hele lijf los van de grond.
Ik heb me werkelijk slap gelachen om de blik op zijn koppie, hij wist niet wat hem overkwam! Bleef een paar tellen hangen om te bedenken wat er was gebeurd en hoe hij dit kon oplossen, toen zachtjes wurmen totdat hij er weer uitfloepte en er toch maar omheen gelopen ;)

Twee weken geleden hebben we de tuin afgezet zodat de honden veilig buiten kunnen blijven.
Aan de ene kant de schutting verhoogd tot 1.40 en aan de andere kant een nieuw tuinhek geplaatst van 1.35 en daar tussenin zit de heg.
Afbeelding

Komt het maatje van onze grote hond (dezelfde als hierboven) langslopen, dus wij dachten "ah mooi, kunnen we even testen of de omheining werkt".
Werkelijk waar; 2 tellen nadenken en om zich heenkijken en ZOEF, dwars door de heg heen, wat hem dit keer wel lukte ;) En manlief stond daar zo trots naar zn nieuwe hek te kijken terwijl de hond alsnog ontsnapt was _O-
Konden we dus nog groen gaas voor de heg spannen zodat meneer er nu ECHT niet meer uitkan :P

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 08:46

Oja. Met die struik! Dat heeft die van ons dus ook een keer gedaan. Ik heb me rot gelachen.
Zij over de struik heen springen. Ging tig keer goed. Maar die struik liep in een punt. Toen wilde ze over het brede deel heen springen en PLOP hond opeens onzichtbaar en hoorde een hoop gemopper uit de struik komen. :')

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 11:29

Die van mij vind het leuk om met zijn poten door een laagje water te lopen, dus op een gegeven moment komen we bij een sloot aan waar hij dat dus ook weer wil gaan doen, heel sierlijk op zijn manier stapt hij er op af, zet zijn voorpoten er in maar bleek dat die sloot heel erg diep was.
Meneer is dus voorover de sloot in gevallen, er was even geen hond meer te zien omdat hij kopje onder was :') :')

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 11:34

Mijn hond mag pas eten als we het comando geven dat ze mag eten. Ik doe netjes haar eten in haar bak en ze blijft zo als altijd braaf zitten. Ik loop zoals gewoonlijk weg maar vergeet haar het comando te geven. Na 5 minuten voor haar bak te zitten begint ze zachtjes te piepen. Ik was dus het comando vergeten te geven dat ze mocht eten. Zat ze daar kwijlend voor de bak. Oeps sorry meis.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 11:39

Wij hebben komende 3 weken een oppashond, hele leuke, goedopgevoedde duitse herder teef :)
Kwamen tijdens het wandelen de buurvrouw tegen(heeft een kleine witte, geen idee welk ras) en stonden te praten, maar die kleine wilde graag aan Luca(zo heet de oppashond) snuffelen, dus maakte ze 'm los, rende die volle snelheid weg. Eerst nog poging gedaan maar die was niet meer in te halen, ook zo doof als wat dus geen beginnen aan.. Maar hij rende (geen drukke wegen oid) gewoon naar huis, hoekje om en we zagen hem toen aan de andere kant van de sloot rennen richting huis, toen maar terug gelopen en jahoor, hond stond voor de deur te wachten en blaffen omdat ie niet open ging :+
Buurvrouw zei al dat ze m normaal nooit echt meer losdeed omdat ie zo doof was, maar nu het helemaal niet meer van plan was :+

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 11:46

onze oude herder is heel bang voor water. dat vind hij zijn hele leventje al verschrikkelijk!
nu heeft hij afgelopen winter ontdekt dat ijs helemaal niet zo eng is. ik heb 3 kwartier met hem gestaan om het op het ijs te krijgen, toen hij er eenmaal op stond was het toch wel heel leuk.

maar ijs blijft geen ijs! toen het ijs weg was zou meneer weer op het "ijs", alleen dit keer plonste hij in het water! en wat was dat een belediging voor hem! hij werd ook nog boos op mij omdat hij dacht dat ik de schuldige was -O- gekke hond! :Y)

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 12:28

heb er meerdere :P

mn 2 honden rennen over een grasveld met daaraan een sloot, alleen was er in de sloot heel veel kroost.. ik nog roepen KIJK UIT waarna ze omkijkend doorrennen.. conclusie allebij in de sloot en snel zwemend terug naar het droge met kroost overal :P

ook heb ik ze een keer niet wetend losgelaten in een park (soort aangelegd strandje) komen 2 stadstoezichten met koffertje op het "strandje" lopen dus ik denk (Blond?) agh die gaan lekker lunche, nee hoor komen richting mij lopen... "rinkel" 120,- armer...

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 12:39

Mijn arme oude hondje begint een beetje blind te worden.
Natuurlijk heel zielig, maar ook ontzettend grappig om te zien :o
Zo kun je nu links van hem staan en hem op zijn rechter schouder tikken wanneer hij heel geschrokken naar rechts kijkt.
Tijdens het spelen is het ook een ramp, hij is om de haverklap zijn speeltje kwijt of hij gaat ineens achter mijn hand aan ipv het knuffeltje.

Laatst was wel het toppunt, we waren aan het rennen richting huis en achter ons reed een scootmobiel. Romeo hoorden het en keek om terwijl hij doorrende. Dus hij rende terwijl hij achterom bleef kijken.
Ik lette even niet op en toen ik net keek zag ik dat hij recht op een lantaarnpaal afrende, ik was te laat om te helpen dus hij rende er vol tegenaan.
Het was eigenlijk heel zielig maar ik heb echt nog nooit zo hard gelachen _O-

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 14:33

dat heeft die van mij ook weleens gedaan, tegen een lantaarnpaal oplopen.
Was gisteren iets minder grappig, we speelden met de frisbee in de tuin en meneer botste tegen onze tuinlantaarn op (ongeveer 1 meter hoog) en beukte zo de lantaarnpaal omver; gemetselde muurtje dwars doormidden :oo

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:01

Bobbie vind het leuk op eenden op te jagen (schapenhond) en kan dit ook op comando (Waar horen de eendjes - Goedzo, in het water!). Hij doet ze verder ook niets.
Nu rende hij laatst op een eend af die totaal niet bang was, en dus ook niet wegrende. Bobbie stond boven die eend met een blik van: En nu? :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:12

nja, met 3 honden waarvan 1 mechelaar die echt emt oprecht een belg genoemd mag worden.....

Afbeelding
zo ligt ze in een mand die neit past

met behendigheid is ze zo snel dat ze weigert af te remmen als de afstanden niet kloppen en niet anders kan dan onder het latje door ipv er overheen te springen.

tunnel word ook regelmatig als hindernis gezien en daar springt ze dan overheen.

onze oudste jack heeft een ehrnia gehad, redelijk goed hersteld, maar mist nog wel wat balans achter.... met rennen zwabberd die achterhand alle kanten op, ook best wel grappig om te zien :P