Tijdens haar boodschap zie ik dat ze probeert te plassen maar er komt weinig tot niets uit. Ze zit er gemiddeld 2 minuten per keer op.
Ze miauwt nu meer dan gemiddeld en ze wast zich met regelmaat tussen haar achterbenen.
Omdat ik twee poezen heb die de kakbak samen delen is het even moeilijk om te zien of ze ook wel goed poept, ook omdat ik de kakbak net verschoond heb.
De poes eet verder wel maar niet de hoeveelheid de ze normalitair eet.
Drinken lijkt of ze dit minder doet. Verder is ze nog wel speels met de andere poes maar ook dat is minder geworden.
Het zijn trouwens poezen die niet op straat komen (binnenpoezen) en zijn ook beiden gesterilliseerd.
Ondertussen heb ik al een afspraak gemaakt met de dierenarts voor onderzoek maar ik kan pas vrijdagmiddag terecht omdat ik verslag moet doen van de "boodschappen" die ik tot en met vrijdag heb gevonden in de kakbak. (of daar veranderingen in zijn)
Graag wil ik weten wat jullie ervaringen zijn met poezen die dit ook hebben/gehad danwel hebben gezien bij hun poes en wat verder het plan van aanpak was van de dierenarts.
Alvast bedankt voor de reacties.