Hallo, ik ben Molly, ik werd gered van marktplaats.
Ik had een hokje formaat postzegel en zit nu lekker in de opvang, in een mooi ruim verblijf.
Ze hebben me een mooie toekomst beloofd, laat maar komen

Hooi, ik ben Saartje, een jonge dame van 1 jaar. Mijn vorige baasjes vonden mij niet zo lief, omdat ik met mn voorpoten sloeg en gromde, daarom hebben ze mij weggedaan.
Maar weetje waarom ik dat deed ? Omdat ik een knappe man miste. Nu zit ik in de opvang te wachten en te wachten op die knappe man

Hey mensen ik ben Layla, een knappe dame, al zeg ik het zelf.

Dag dames ( en heren ), ik ben Pepper, een ontzettend stoere man, maja zoals je kunt zien met een lekkere snotneus... Gelukkig ben ik beter genoeg en heb ik mn balletjes in gelevert. Best sneu al zeg ik het zelf, maar het is voor een goed doel zeggen ze hier...

Hay, ik ben Geert, een grote knappe man, helaas is mn vrouw bevallen omdat zij het nodig vond vreemd te gaan met een wild konijn... Leuk hoor, nou zit ik alleen, nu is het wachten op een dame die wel trouw is aan mij...

Hey, ik ben Snuffie, en zoals je kan zien ben ik een teddy...
Niks leuks aan hoor, al dat haar, toen ik hier binnen kwam zat al het haar in de knoop, en dat deed pijn joh, ik ben jaloers op de konijnen die korthaar hebben. Verder ben ik een erg lief konijn, alleen wil ik al dat haar kwijt...
Nou ik sluit hierbij af, toedels mensen !!!

Kan niet meer bij haha, anders wist ik het wel

, mag niet verliefd worden lol