Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
manon_king schreef:Ik ga gelijk uitzoeken welk voer ik dan het beste kan hebben. Royal Canin is qua prijs niet echt gunstig aangezien ze samen best veel eten, maar ik ga eens kijken of er een goede middenweg is. Ik ga mij er in ieder geval even in verdiepen!
Hij is bij de vorige eigenaar voor het laatst ontwormt, dus waarmee dat was durf ik niet te zeggen, zou ik even in het boekje moeten opzoeken.
Ik moet volgende week eigenlijk pas voor zijn volgende enting, maar ik ga morgen ochtend bellen en dan toch maar naar de DA.
Bedankt iedereen!
Kijk eens naar Acana dat is wel goed voer.
Royal canin lijkt heel duur, maar je kan er veel minder van voeren omdat ze de voedingsstoffen veel beter opnemen en dus minder nodig hebben.
manon_king schreef:Zo, dierenarts net gesproken en heb morgen een afspraak. Ik heb nog even navraag gedaan over voer, en inderdaad Whiskas is veel te zout maar volgens haar heeft dat niks te maken met de diarree. Morgen gaan we bespreken welk voer we het beste kunnen geven, en dan zal ik jullie suggesties uiteraard inbrengen.
Ik geef de katten onbeperkt brokjes, dus dan is Royal Canin wel erg prijzig. We gaan het morgen even verder zien.
Nogmaals, bedankt voor alle adviezen!
manon_king schreef:De kleur is lichtbruin, een stuk lichter dan de gewone ontlasting van onze andere kat. De ontlasting van de kitten was de eerste week normaal. Bij de vorige eigenaar kreeg hij ook Whiskasbrokjes Junior, dus of het daar aan ligt? Ik wist niet dat Whiskas slecht is? Heeft de dierenwinkel zelf aanbevolen.. Ik weet wel dat natvoer van Whiskas ip niet het beste spul is,maar dat krijgen ze dus ook praktisch nooit. Waarom zijn de brokken van Whiskas niet goed dan? Hij drinkt wel voldoende. Ik betwijfel ook of het een kwestie van wennen is, hij is hier nu 3 weken en lijkt zich helemaal thuis te voelen.
Bedankt voor jullie reacties!
Die kun je dus ook niet blindelings vertrouwen.