Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
essiesilly schreef:ah wat sneu zeg!
wat voor hondje is het? en hoe heeft ze al 3 operaties kunnen hebben, altijd dezelfde operatie of steeds iets anders?
idd lekker vlees geven, of versvlees in de winkel kopen of idd wat kipfilet geven
Nathas schreef:Ik ben vandaag weer na de da geweest omdat ze nog niet goed wou eten en aan de diaree bleef en idd a/d voer meegekregen maar madam wil het niet eten hoor....ze heeft ook weer 2 injecties gehad 1 voor de diaree en 1 om het eten weer op gang te laten komen en vanavond tegen 6 uur kreeg ze haar eetlust wat terug en heeft een schaaltje met gekookte kipfilet opgesmikkeld en vroeg zelfs om meer dus dat is een goed teken...
en op de vraag hoe heeft ze al 3 operaties kunnen hebben nja ze heeft er dus 5 gehad als je goed gelezen had. 1e keer haar hele melkgebit verwijderd omdat tandjes verkeerd doorkwamen. 2e keer sterrilisatie 3e keer patellaluxatie dus knieschijf weer op de juiste wijze vast zetten met een pin 4e keer pin verwijderen want ze had er een allergische reactie op en 5e keer andere achterpootje knieschijf op juiste manier vast zetten,. Met haar pootjes gaat het nu dan ook heel goed en ze heeft geen pijn meer en kan lekker lopen spelen vliegen rennen. Dus hopen dat ze nu klaar is en lekker kan genieten zoals elk 1 jarig hondje doet
essiesilly schreef:Nathas schreef:Ik ben vandaag weer na de da geweest omdat ze nog niet goed wou eten en aan de diaree bleef en idd a/d voer meegekregen maar madam wil het niet eten hoor....ze heeft ook weer 2 injecties gehad 1 voor de diaree en 1 om het eten weer op gang te laten komen en vanavond tegen 6 uur kreeg ze haar eetlust wat terug en heeft een schaaltje met gekookte kipfilet opgesmikkeld en vroeg zelfs om meer dus dat is een goed teken...
en op de vraag hoe heeft ze al 3 operaties kunnen hebben nja ze heeft er dus 5 gehad als je goed gelezen had. 1e keer haar hele melkgebit verwijderd omdat tandjes verkeerd doorkwamen. 2e keer sterrilisatie 3e keer patellaluxatie dus knieschijf weer op de juiste wijze vast zetten met een pin 4e keer pin verwijderen want ze had er een allergische reactie op en 5e keer andere achterpootje knieschijf op juiste manier vast zetten,. Met haar pootjes gaat het nu dan ook heel goed en ze heeft geen pijn meer en kan lekker lopen spelen vliegen rennen. Dus hopen dat ze nu klaar is en lekker kan genieten zoals elk 1 jarig hondje doet
Ik heb ook wel goed gelezen, take it easy![]()
Ik bedoelde idd die 3 operaties aan haar poot
Ik wist idd alleen niet hoe je het bedoelde