Hond wenst baasje weltrusten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

JoyceLa

Hond wenst baasje weltrusten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 11:21

Het gebeurt iedereen wel eens dat je huisdier iets doet waarvan je gelijk het gedrag vermenselijkt :P

Zo heb ik sinds een paar avonden het volgende.

Ik ga naar boven naar bed en mijn hond gaat mee. Niks bijzonders dat doet hij altijd. Ik ga in bed en hij zijn mand in naast bed. Tot nu toe nog niks bijzonders. Tot hij niet veel later opstaat, mij een paar lebbers in mijn gezicht geeft en weer gaat liggen in zijn mand om te slapen :D

Vind het wel grappig, hij doet dit sinds kort is mij opgevallen en het lijkt wel of hij me dan nog een extra keertje weltrusten wenst haha! Nog meer mensen van deze leuke 'dingetjes' met hun huisdier?

Brittneyx

Re: Hond wenst baasje weltrusten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:22

onze hond gaat als hij binnenkomt eerst iedereen een likje op de hand geven en gaat dan op het tapijt gaan liggen :P

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 11:24

Haha wat grappig alsof hij iedereen eerst begroet!

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:28

en als tegen hem zegt "wil je een beentje"
gaat hij bij de kast zitten waar de beentjes inzitten

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:33

Mijn hond moet altijd in je armen liggen, onder de dekens in bed. Als hij er niet ligt, blijft hij net zolang zeuren tot je de dekens en je arm omhoog doet en hij lekker kan liggen. Hoe jij dan ligt dat boeit dan niet zo.. :P

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:35

Mijn hond slaapt in de gang, in zijn mand.
De gang grenst aan mijn slaapkamer, als ik naar bed ga lees ik vaak nog even en doe dan het licht uit, draai me een paar keer om en slaak vaak een diepe zucht.
Binnen een minuut hoor ik ook mijn hond omdraaien in zijn mand(riet) gevolgd door een zucht....<3
Zó adorable!

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:37

Wildgirl schreef:
Mijn hond slaapt in de gang, in zijn mand.
De gang grenst aan mijn slaapkamer, als ik naar bed ga lees ik vaak nog even en doe dan het licht uit, draai me een paar keer om en slaak vaak een diepe zucht.
Binnen een minuut hoor ik ook mijn hond omdraaien in zijn mand(riet) gevolgd door een zucht....<3
Zó adorable!

<3 <3

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:46

Mijn hond praat :j

Is sowieso een kletskous, maar soms kan je echt hele ''gesprekken'' met haar hebben := Laatst zat ik de krant te lezen en was boos over een of ander artikel en zei dat hardop tegen Havanna (was niemand anders thuis := ), waarop ze een paar lage kreunen uitte en me daarbij recht aankeek...
Maar ook leuke dingen kan je delen. Als je ergens een sterke emotie bij hebt kletst ze echt terug met je :D

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 10:32

Mijn kat kan echt praten ze kan bijvoorbeeld mama zeggen (heb dit opgenomen) en toen men vriendin afgelopen donderdag om 8 uur sávonds nog niet thuis was kwam bella na mij toen met de woorden mwamwa wog nie twhuis hahaha alsof ze wou zeggen is mama nog niet thuis. Ook al ik met men vriendin aan het bellen ben dan komt bella bij de telefoon om op haar woorden te antwoorden tjssaa hele gesprekken heeft ze <3

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 12:25

De kat van een vriend van mij, moet ook altijd in je nek in slaap vallen, anders blijft ze over je heen wandelen totdat je haar toelaat. Super lief!

Mijn eigen hond slaapt sinds kort in mijn kamer, omdat ik hiervoor bijna nooit thuis sliep en nu opeens weer wel, vind ze het geloof ik wel fijn.
Mijn moeder heeft liever niet dat ze in m´n kamer slaapt, dus komt ze ´s nachts altijd nog even een paar keer om het hoekje kijken of ik er nog ben <3

'T is zo'n schatje.