hangbuikzwijntjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lucky_1985

hangbuikzwijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 13:10

Hoi hoi
Ik heb een vraagje wat niks met paarden te maken heeft maar met varkens.Ik sta op een pensionstalling waarvan de helft verhuurd is aan iemand met een ponyclub.nou vind ik haar al niet goed voor haar dieren maar dat ze de handelkwaliteit wel zijn.Nu was ik van de week toevallig in die stalling zie ik twee hangbuikzwijntjes in een stal staan.zonder water zonder voer..dus ik geef ze wat voer niet eten ik water gepakt nou ze vielen die emmers aan beestjes waren gewoon uitgedroogd heb er totaal 9 gegeven toen gingen ze eindelijk wat eten.Ik had helaas maar 1emmer dus die heb ik er vol ingezet maargoed varkens kennende gooien ze die natuurlijk om.Nou vandaag weer gaan kijken en weer hetzelfde verhaal.Helaas heb ik haar nog niet gezien om haar erop aan te spreken..wat te doen dierenpolitie bellen?of haar eerst maar aanspreken...want doet de dierenpolitie er wat aan? Bvd

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:12

Ik zou haar er zeker eerst zelf even op aan spreken! Mocht ze daar niet of raar op reageren, kun je altijd verdere stappen ondernemen!

lucky_1985

Re: hangbuikzwijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 13:14

Ja ik denk dat ik dat inderdaad maar eerst doe hopen dat ze er wat mee doet bedankt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:15

Het is super dat je zo oplet! (alleen had je misschien beter niet in een keer zoveel water moeten geven... :P ) Hoop echt dat ze er een goede verklaring voor heeft!!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:17

9 emmers water?!?! dat hoop ik toch niet :oo niet echt verstandig. wel fijn dat je ze in de gaten houd en bereid bent hulp in te schakelen

lucky_1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 13:20

Met z'n tweeen he en wel verdeeld niet achter elkaar maar ze bleven maar drinken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:21

Omdat dit over andere dieren dan paarden gaat: MD => BB