Een kans die sommige mensen met pretnestjes wegnemen voor deze nijntjes.

Ik ben Sofie. Ik ben hier afgegeven samen met mijn 5 kindertjes. Mijn baasje vond het leuk om eens een nestje met mij te fokken, maar moest plots verhuizen! Ze konden ons niet meer verzorgen.

Hallo! Wij zijn Belle en Bo. Onze eigenaar had ons maar 3 maanden, toen realiseerde hij zich dat hij geen tijd meer voor ons tweeën had. En wij waren zo leuk en lief voor hem!

Samson is de naam. Ik ben hier over het hek gegooid bij de kinderboerderij met een grote wond. Mijn baasjes haalde me uit de doos en hopla daar ging ik. Ik was doodsbang, want die geiten vonden mij niet zo aardig. Mijn baasjes hadden teveel anti parasiet middel op mij gedaan (en ook nog voor honden) daardoor had ik een hele grote en nare ontsteking.

Lisa, zo heet ik. Mijn baasjes hadden me gewoon in een bos gedumpt. Eerst vond ik het heel leuk, die vrijheid!! Maar toen kreeg ik toch wel een rammelende maag. Ik vond maar geen eten. Gelukkig vond de dierenambulance mij,... helaas wel broodmager.

Ik ben Oscar en dit is mijn vriendinnetje Maartje. Samen waren wij in het bos in Swalmen gedumpt. Onze eigenaar had blijkbaar geen tijd om onze haartjes fijn te kammen,... want... pfoe wat zagen we eruit. De klitten deden ook veel pijn zeg! Gelukkig vond de dierenambulance ons. We zijn helemaal kaal geknipt maar voelde ons wel weer goed in ons vel. Mijn vriendinnetje Maartje heb ik stiekem gedekt, maar psstt.. mijn baasje had mij dan ook bij haar laten zitten. Zo is Maartje nog mama geworden ook. Hierna hebben ze direct mijn balletjes weggehaald zodat ik toch samen met mijn liefde kon wonen en geen kindjes meer op de wereld kon zetten.
En zo zijn er nog véél en véél meer konijnen...!
vooral de hangoortjes, die zou ik toch zo mee willen nemen! helaas geen ruimte voor ze, en in een klein hokje gaat niet gebeuren bij mij.
Helaas heb ik ook geen ruimte, maar als ik ooit weer aan een huisdier begin komt-ie sowieso uit de opvang.
Maar helaas, ik heb alleen een klein balkonnetje.
En wat een getallen zeg.. daar schrik ik nog steeds van
Goed dat je dieren opvangt!
.