Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laptopmuis schreef:Hallo!
Laatste tijd is me opgevallen op marktplaats dat één en dezelfde persoon telkens verschillende honden aanbied. Na wat research en over en weer gemail ben ik erachter gekomen dat hij hondjes opkoopt via marktplaats voor een laag bedrag en ze vervolgens doorverkoopt voor bijna het dubbele.
Ik vind het echt heel sneu voor die dieren omdat het ook vaak puppy's zijn.
Ze vervalst volgens mij ook de paspoorten,.. want de leeftijden van de diertjes veranderen met de dag.
Heb al een aantal keren waarschuwingen op mp gezet, maar de laatste tijd word ik door deze persoon met de dood bedreigt via mails. Zegt ook steeds dat ze me gaat hacken en gaat opzoeken.
Omdat ik zelf nog niet zo oud ben maak ik me hier best druk om. Mag van mijn ouders ook niets meer doen.
Toch wil ik diep vanbinnen dat dit gedoe stopt.
Mensen verkopen niets vermoedend hun lieve hond aan ze om ze na een weekje weer op marktplaats te zien staan.
Ze doet dit nu al bijna een half jaar en heeft al meer dan duizenden euro's aan deze handel verdiend.
Heb zelf nog niet naar de dierenbescherming gebeld omdat dit niet mag van mijn ouders...
steeds als ik op marktplaats kijk zie ik zielige hondjes te koop staan van haar met kraaloogjes. Echt van 'haal me hier weg!'.
Wat kan je doen?
Die handelaar.. Tja, vooralsnog mag dat helaas gewoon.. Laptopmuis schreef:Maar van die bedreigingen trek ik me niks aan, ze kunnen niet een fatsoenlijk nederlands schrijven, dus veel soeps zal het niet zijn.
Laptopmuis schreef:Heb zelf nog niet naar de dierenbescherming gebeld omdat dit niet mag van mijn ouders...