Sorry mam O:)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Sorry mam O:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 09:53

Hallo allemaal,

mijn moeder roept al paar weken voor de grap dat ze er een kat bij wil. Alleen als ze die kreeg van haar vriend.
Maar ze was er van overtuigd dat hij het niet zou doen. Omdat hij gigantische hekel heeft aan katten.
Zo erg zelfs dat hij zijn hond geleerd heeft om op katten te jagen als die op zijn erf komen.
En mams zei ook dat hij geen katten wou in zijn auto.

Tot dat ik de opmerking kwam, maar onze buuf haar kat krijgt ook jonkies. Heeft hij geeneens auto nodig.
Toen mocht ik direct niks meer zeggen van haar tegen haar vriend.

Helaas heeft mams mij erg veel geplaagd laatste tijd. En werd ze afgelopen vrijdag gigantisch in de zeik genomen door haar vriend.
En ik moest haar helpen. Dus ik nee, je bent laatste tijd ook gemeen voor mij.

Dus haar vriend wou gelijk weten wat er aan de hand was. Dus ik vertellen, dat ze graag een kat er bij wil, maar alleen als ze die kreeg van hem. En ik dat erg gemeen vond.
Toen begon hij wat te lachen en mams had het door dat ze pineut was. En dat ze een kitten krijgt.

Alleen probleem is, ze weet niet waar voor kleur. Dus ze word helemaal gek.
Het nestje waar haar kitten uitkomt is net afgelopen week geboren. Dus ze moet nog even wachten.

Zo kan ik alles mooi voorbereiden en staat alles klaar zodat kitten is gearriveerd.
Als goed is krijg ik mijn kattenbak terug, die ik ook gebruik heb voor onze jongste kat (2 jaar) Want paps wil andere kattenbakken kopen voor zijn katten.
En hoef ik alleen maar speeltjes en krabpaal te kopen.

Hopelijk mag ik binnenkort een keertje meekijken bij de kittens. En hoop dat ik het kleurtje uit mag kiezen.

Kan niet wachten

Voordat ik gelijk commentaar krijg. Mams heeft toegestemd dat de kitten mag komen. Anders ging het hele grap niet door. En hebben altijd al 3 katten gehad. Ook iedereen in de straat zegt dat wij 3 katten hebben. Terwijl de 1 alweer 3 jaar dood is en de andere er net 2 jaar is. Dus kitten is van harte welkom en krijgt alle zorg en hulp die nodig is.

Floepie86

Re: Sorry mam O:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 13:43

Ónzettend leuk zeg! Heel attent van de vriend van je mams, en goed dat zij ook eerst heeft toegestemd zo voorkom je veel problemen.
Je laat wel foto's zien he als de kitten er is !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 13:45

hazira schreef:
Ónzettend leuk zeg! Heel attent van de vriend van je mams, en goed dat zij ook eerst heeft toegestemd zo voorkom je veel problemen.
Je laat wel foto's zien he als de kitten er is !!

Ja tuurlijk :D

Hier worden nooit dieren cadeau gegeven zonder toestemming.
(stiekem ben ik zenuwactiger als mams)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 19:08

Leuk zeg, gefeliciteerd!!!

let wel op! Een kitten hoort 10 á 12 weken bij zijn moeder en nestgenoten te blijven. Ook als het een zomaar pretnestje is bij een particulier. Ga het katje a.u.b. niet met 6 weken al weg halen bij zijn moeder want zo mist hij een hoop sociale vaardigheden en is de kans op gedragsproblemen behoorlijk groot aanwezig (denk aan onzindelijkheid, mensen aanvallen, te hard bijten en krabben enz.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 19:14

dierenfan schreef:
Leuk zeg, gefeliciteerd!!!

let wel op! Een kitten hoort 10 á 12 weken bij zijn moeder en nestgenoten te blijven. Ook als het een zomaar pretnestje is bij een particulier. Ga het katje a.u.b. niet met 6 weken al weg halen bij zijn moeder want zo mist hij een hoop sociale vaardigheden en is de kans op gedragsproblemen behoorlijk groot aanwezig (denk aan onzindelijkheid, mensen aanvallen, te hard bijten en krabben enz.)

Ik beslis verder niet over de kitten. Weet alleen dat de kitten van zijn buurvrouw is. Maar al onze katten hebben geen gedragsproblemen. Alleen 1 is prettig gestoord. Maar dat is ook mijn kat.

thyra89

Re: Sorry mam O:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 15:56

Gefeliciteerd! Leuk dat jullie er een kitten bij krijgen :D
Leuk zo'n wild en jong ding in huis :D