Een tijdje geleden was er een topic op bokt van drachtige zeugjes, die via de cam te volgen waren. Dat bracht me op het idee om een zeugje van ons ook voor de cam te zetten.
Ik snapte het eerst niet, maar nu heb ik toch echt een webcam bij de caafjes
Ik probeer de webcam 24/7 aan te houden, maar het gaat via de laptop van mijn zus en die wil hem nog wel gebruiken
Morgenochtend zal hij er even uit liggen, maar daarna ga ik een andere laptop neerzetten met een losse webcam die gewoon 24/7 aan kan blijven.Het gaat om het Roodbonte Coronetzeugje
Het is haar eerst nestje. Wanneer ze moet gaan bevallen weten we niet. Binnen nu en 2 weken iig
Dat is eigenlijk ook de reden waarom ik de webcam op haar heb staan, zodat ik vanuit bed op haar kan letten via mijn mobiel
Maar jullie mogen meekijken!Vader;

Moeder;

Verwachte kleuren jongen; Goudagoutibont, Zwartbont, Driekleur.
Link
http://www.ustream.tv/channel/nina-drachtig

Doet hij het nu nog? Ik krijg hem zelf namelijk niet meer aan, maar youtube doet het ook niet meer op mijn laptop, dus ik denk dat het aan mijn laptop ligt. Kan via de Ustream APP wel gewoon kijken
En haar kooigenootje is ook zo prachtig.
(Kunnen ze hun vacht eigenlijk goed schoonhouden? Ik heb er eentje gehad die dat vaak maar zo'n beetje deed, was een beetje een sloddervos)

Op dit moment heeft Nina wat knoopjes, maar ze wou niet opgetild worden toen ze drachtig was dus kammer kon niet.. We knippen ze nu gewoon, Lucy heb ik al geknipt en Nina moet nog even gebeuren, maar daar wacht ik even mee.
Als hij het weer doet gaat de cam meteen weer aan zodat degene die de jongen willen zien, kunnen kijken!