Als ze het vaker krijgt dan moet het geen probleem zijn om weer een tube mee te krijgen toch? En anders foto maken en die laten zien? Ik krijg het van mijn DA dan gewoon mee.. Honing zal zou ik idd ook niet doen..
franka75
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-12 00:08
hm dat kan ook natuurlijk ze testen dan vaak wel op beschadiging , tis ook ineens en rechts wat vaak links een beetje is
fuego3
Geplaatst: 07-05-12 00:11
ja ik zou gewoon ook ff met haar heen. ogen zijn niet geheel onbelangrijk voor een kat,en kunnen ook wel blind raken aan infecties.
volgens mij is de behandeling hetzelfde, alleen krijgen ze met beschadiging extra pijnstilling? Is ze zo gestresst als ze mee moet naar de DA?
franka75
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-12 00:22
mwah neu maar ben net geweest en die rekening was niet goed koop haha maar goed ik kijk ff net schoon gemaakt met gekookt water en wattestokje soms ff deppen en droog maken
dan zou ik toch zelf een tubbetje halen, zit ook pijnstilling in en alleen een tubbetje is niet zo duur..
franka75
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-12 00:24
ga morgen ff bellen in elk geval dan merk ik het wel zit wel bij een ander nu en die hebben al eens gekeken en zo bij haar toen geen beschadfiging maar zo loopt al langer te sukkelen ook kaal op kont enzo en nu hyper allergeen voer
wat voor zalf heb je gekregen dan ? ja idd voer kan voor de kale kont veel doen.
franka75
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-12 20:32
hallo ja ik heb zalf met antibiotica had ze al eerder dus kreeg het mee zonder consult was maar 4 euro nog wat pfffff. alleen ze heeft een keer andere brokjes gegeten en hup weer likken dus vermoed wel voer allergie.