Ik heb nu 3 weken een teddydwerg konijntje en alles gaat heel erg goed, hij zit in een groot binnenhok (casita 120 volgensmij) met onbeperkt hooi en 2x per dag selective brokjes. Verder krijgt ie ook groentes zoals worteltjes en sla. Ik kam hem elke dag met plezier, hij huppelt lekker door het huis en alle stroomdraadjes zijn verborgen. Hij is dol op zijn kattenmandje en op zijn wilgentakken.
Maar nu heeft hij een klit (niet zo groot hoor) die echt niet doorkambaar is.. die klit heeft ie al sinds ik hem heb alleen ik krijg hem er echt niet uit! Hij word niet groter ofzo (want ik hou het goed bij) maar eigenlijk wil ik dat klitje wel weg knippen. Hij zit ongeveer op staarthoogte.
Maar groeit het wel weer gewoon aan?

Ik hou hem goed bij dus ga hem niet kaal scheren in de zomer, omdat het constant dezelfde tempratuur is binnen is de kans dat hij het te heet krijgt vrij klein. Ik vind het ook heel leuk om hem te kammen en mijn zusje en mijn moeder ook, dus hij word minstens 1x per dag gekamt. Vaak als hij net buiten is geweest in zijn ren heeft ie ook wat klitjes op zijn buik omdat het gras dan een beetje vochtig is, en dan kam ik hem nog een keertje.