Arme huistijger, deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

different1

Arme huistijger, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 20:59

Deel 1, had gehoopt dat dit genoeg pech zou zijn voor die gekke Doerak.
[BB] Mijn arme huistijger...

Maar helaas, nu dus deel 2, gelukkig weer niet heel ernstig maar een bezoek aan de dierenarts was toch wel noodzakelijk dit keer.
Ik vond Doerak vandaag voor mijn deur, al kwijlend en de rechterkant van zijn bovenlip sloot niet aan, alsof hij aan het grijnzen was.
Met twee man sterk ernaar gekeken, conclusie: 2 tanden door de lip, helaas mochten we er niet aan komen dus maar naar de dierenarts.
Na wat rond bellen een dierenarts gevonden die niet zo schreeuwend duur is, dus hup, kater inladen en gaan met die banaan.
Ik zag al allemaal ernstige dingen, gebroken kaak was nog de minst dramatische...
Maar wonder boven wonder is ie weer met de schrik vrij gekomen, onder verdoving is zijn lip los gemaakt en is hij gelijk een je-weet-wel-kater geworden.
Zijn nageltjes aan zijn achterpootjes zijn wel gebroken, aan zijn voorpootjes niet.
Wat er gebeurd is, is een raadsel.
Maar jeetje, wat kun je toch schrikken van zoiets!

matasja

Re: Arme huistijger, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 23:48

hmm balen zeg, waarschinlijk gevlucht voor een snel naderende auto o.i.d, vaak zie je dan dat de nagels helemaal weggeschuurd zijn aan de achterpoten van het afzetten op het asfalt. wellicht uitgegleden, berm in gevlogen en daar tand door de lip. je weet het toch niet wat ze allemaal uithalen buiten...

different1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 10:31

Zo iets denk ik inderdaad ook, maar ja, hij verteld me niets :+
Hij is nu weer helemaal het mannetje gelukkig, mauwt je weer bijna doof dus gaat de goede kant op.
Wat een stress om zo'n gek beest!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 10:32

het zou wel schelen als ie een IN huis tijger was...

different1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 10:37

Ja, dat zou absoluut schelen en dat was ook mijn bedoeling toen ik hem in huis nam.
Helaas heeft hij het buiten spelen ontdekt, en nadat ik hem een keer of 10 uit de tuin van de buurman had gevist, heb ik het opgegeven om hem binnen te houden.
Ik heb zelf helaas geen tuin, dus kan er ook niet voor zorgen dat hij wel buiten maar niet uit de tuin komt.